درباره نمایندگی رسمی برادر

نمایندگی رسمی برادر ارائه‌دهنده‌ تخصصی‌ترین سرویس‌های فروش و تعمیر مرتبط با محصولات شرکتی است که از یکه‌تازان تولید در حوزه‌ تجهیزات چاپ است. شرکت برادر کار خود را از سال  و١٩٠٨ با فعالیت در زمینه تولید ماشینهای خیاطی با نام یاسوای در ژاپن آغاز کرد. پس از موفق بودن این کمپانی در آمریکا و اروپا در سال ١٩۶٢ نام این شرکت از یاسوای به صنایع برادر تغییر یافت و تولیدات آن نیز به دستگاهای چاپگر، فکس، پرینتر، اسکنر، پرینترهای چند منظوره و … گسترش داده شد.

شرکت برادر در حال حاضر به عنوان یکی از شناخته شده ترین و معتبرترین برندهای دنیا در زمینه ماشینهای اداری و دوخت مشغول به فعالیت است. کاربران محصولات این شرکت در حال حاضر می‌توانند سرویس‌های تخصصی مورد نیاز خویش در دو حوزه تعمیر و فروش را از طریق مراجعه حضوری به نمایندگی رسمی برادر و یا از طریق تماس با این مجموعه دریافت نمایند.

نمایندگی رسمی برادر

نمایندگی رسمی برادر مدعی برترین‌هاست

نمایندگی رسمی برادر ارائه دهنده برترین خدمات مرتبط با فروش و تعمیر پرینتر برادر، اسکنر برادر، فکس برادر، دستگاه کپی برادر و … است. کاربران کلیه دستگاه‌های برادر می‌توانند در صورت نیاز به هر گونه سرویس سخت افزاری و یا نرم افزاری مرتبط با دستگاه خویش به نمایندگی رسمی Brother مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند. ناگفته پیداست که حضور در نمایندگی رسمی Brother و عدم مراجعه به مراکز غیرتخصصی و غیررسمی موجود در سطح شهر، ضامن کیفیت خدمات دریافتی خواهد بود.

نمایندگی انحصاری برادر مدعی است که برترین ها دو حوزه تعمیر و فروش را به مشتریان خود ارائه می‌دارد؛ از همین رو کلیه خدمات ارائه شده توسط کارشناسان خود را مشمول گارانتی و ضمانت ساخته است. برخی از خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی برادر عبارت است از: تأمین قطعات مورد نیاز، ارائه خدمات سرویس در محل برادر، برگزاری تخصصی ترین دوره های آموزش تعمیرات برادر، ارائه تخصصی ترین مشاوره های پیش از خرید، تعمیرات پرینتر برادر، تعمیرات دستگاه کپی برادر، تعمیرات فکس و اسکنر برادر و … .

باکیفیت‌ترین خدمات تعمیر را از نمایندگی تعمیرات برادر بخواهید

نمایندگی تعمیرات برادر، متشکل از پارتهای متعددی است که در هر یک از آنها خدمات مرتبط با یکی از دستگاه‌های برادر، مثلا پرینتر، دستگاه کپی، اسکنر و …. انجام می‌پذیرد. در هر یک از این پارت ها تیمی از خبره‌ترین کارشناسان تعمیر حضور دارند تا خدمات تخصصی مورد نیاز در حوزه تعمیرات پرینتر برادر، تعمیرات فکس برادر، تعمیرات دستگاه کپی برادر، تعمیرات اسکنر برادر و … را به مراجعان محترم ارائه دهند. در ارتباط با دستگاه‌هایی که امکان جابجایی و تحویل آنها به نمایندگی رسمی برادر وجود ندارد، این امکان فراهم شده است تا خدمات مورد نیاز به صورت سرویس در محل ارائه گردد.

در صورت استفاده از این سرویس، کارشناس تعمیرات برادر خود در محل حضور یافته و اقدامات لازم جهت بهسازی و تعمیر دستگاه را آغاز می‌کند. شایان ذکر است جهت آسودگی خیال کاربران از کیفیت خدمات دریافتی، کلیه سرویس‌های ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی برادر، مشمول گارانتی و ضمانت شده است. (جز در مواردی معدود نظیر شارژ کارتریج و … ). متقاضیان سرویس در محل پرینتر، دستگاه کپی، اسکنر و … می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور تعمیرکار دستگاه کپی در تهران، کرج و … را ثبت نمایند. (تعمیرکار پرینتر در کرج و تهران، تعمیرکار اسکنر در تهران و کرج، تعمیرکار فکس در تهران و کرج و ….).

نمایندگی رسمی برادر

نمایندگی برادر ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با دو حوزه فروش و تعمیر محصولات این برند به متقاضیان است. نمایندگی رسمی برادر در بخش فروش ارائه کننده تمامی خدمات مرتبط با عرضه و فروش تولیدات Brother و در بخش تعمیرات ارائه کننده تمامی خدمات مرتبط با تعمیر، بازیابی، بازسازی و ترمیم دستگاه های برادر به متقاضیان است.

خدمات تخصصی نمایندگی رسمی تعمیرات برادر منحصر به دستگاهی خاص نیست و کاربران کلیه دستگاه های Brother می توانند -در صورت مواجهه با هر گونه اختلال و ناکارامدی در دستگاه خویش- به مرکز تعمیرات برادر مراجعه کرده و تخصصی‌ترین سرویس‌های مورد نیاز را دریافت نمایند. در حوزه فروش نیز نمایندگی فروش برادر، مجموعه‌ای جامع از کلیه محصولات برادر را در اختیار دارد و عرضه کننده کلیه محصولات این برند به همراه برترین خدمات پشتیبانی و پس از فروش است.