اشتراک گذاری

تعمیر فیوزینگ فتوکپی برادر

تعمیر فیوزینگ فتوکپی برادر در شمار خدمات نمایندگی این شرکت قرار دارد. این مرکز در راستای ارائه سرویس های هرچه با کیفیت تر به کاربران، ترمیم و رفع مشکلات این محصول را به جمعی از مجرب ترین تکنسین های تعمیرات کپی محول نموده است. فرایند تعمیر در واحدی انجام می شود که به پیشرفته ترین دستگاه ها و تجهیزات روز دنیا مجهز شده و از نوین ترین متدهای تعمیراتی استفاده می گردد. به همین دلیل می توان انتظار داشت که مشکل این قطعه به صورت تخصصی برطرف شده و دستگاه به بهترین شکل ترمیم گردد.

فیوزینگ یکی از قطعات حساس و کاربردی دستگاه کپی است و خرابی آن زمینه را برای بروز مشکلات بسیار جدی در عملکرد این دستگاه فراهم می نماید. به همین دلیل لازم است که در اسرع وقت اقدام به ترمیم این قطعه نموده و از بروز مشکلات جدی تر پیشگیری نمایید. در ادامه در مورد فیوزینگ فتوکپی برادر و فرایند ترمیم این قطعه اطلاعات بیشتری را به شما عزیزان ارائه خواهیم نمود.

تعمیر فیوزینگ فتوکپی برادر در محل

عملکرد فیوزینگ در دستگاه کپی

همانطور که اشاره کردیم، فیوزینگ یکی از مهم ترین قطعات دستگاه کپی است که وظایف مهمی در این دستگاه دارد. این قطعه تونر را حرارت داده و آن را برای چسبیدن روی کاغذ آماده می کند. گرمای ایجاد شده توسط فیوزینگ به اندازه ای است که وقتی برگه از دستگاه خارج می شود می توان حرارت آن را به راحتی احساس کرد. سرعت عملکرد این قطعه به اندازه ای است که مانع از آتش گرفتن برگه در طول فرایند چاپ می شود.

همین سرعت عمل بالا گاهی موجب بروز مشکل در عملکرد این قطعه شده و فرایند چاپ را با اختلالات جدی مواجه می سازد. از کار افتادن فیوزینگ یا کار نکردن این قطعه به هر دلیلی، کیفت چاپ را کاهش داده و کاربران را با مشکلاتی مواجه می سازد. بنابراین می توان دریافت که تعمیر تخصصی و درست فیوزینگ فتوکپی برادر تا چه اندازه در فرایند کاری این محصول اهمیت دارد. نمایندگی brother در مرکز سخت افزار ایران، با کادری مجرب و تجهیزاتی پیشرفته، تخصصی ترین خدمات را در این حوزه به کاربران ارائه می نماید.

دلایل از کار افتادن فیوزینگ فتوکپی برادر

یکی از مهم ترین دلایل از کار افتادن فیوزینگ فتوکپی برادر، تاثیراتی است که این دستگاه از نوسانات ایجاد شده در جریان برق می گیرد. وقتی جریان برق به صورت مداوم دچار نوسان شود، اولین قطعه ای که تحت تاثیر این مساله دچار مشکل می شود، فیوزینگ است. نشت مایعات به داخل دستگاه فتوکپی هم می تواند موجب بروز مشکلات جدی در این قطعه گردد. همچنین اگر در اثر تجمع گرد و غبار و هر نوع آلودگی دیگری، فیوزینگ و بخش های مختلف آن دچار آلودگی شود، این قطعه نمی تواند عملکردهای خود را به درستی انجام دهد و به تبع آن، کیفیت چاپ دچار اختلال خواهد شد.

مشکلات ذکر شده به گونه ای هستند که می توانند منجر به بروز مشکلات جدی در عملکرد دستگاه شده و حتی فیوزینگ را نیازمند تعویض نمایند. بارزترین نشانه بروز مشکل در فیوزینگ فتوکپی برادر این است که خطوطی روی برگه کاغذ ایجاد می شود و نمی توان علت مشخصی برای آنها یافت. اگر شاهد بروز چنین مشکلی در دستگاه کپی خود بودید، در اولین فرصت با کارشناسان ما در نمایندگی برادر تماس گرفته و ضمن دریافت راهنمایی های لازم، اقدام به ترمیم فیوزینگ دستگاه خود نمایید.

فرایند تعمیر فیوزینگ کپی برادر

آنچه در فرایند تعمیر فیوزینگ فتوکپی برادر مورد توجه قرار می گیرد، این است که این کار باید در اسرع وقت انجام شود. اگر مشکلات و اختلالات این قطعه برطرف نشوند، ممکن است حتی قطعات دیگر دستگاه نیز با مشکلاتی مواجه گردند. فیوزینگ در اغلب موارد امکان تعمیر ندارد و باید آن را تعویض نمود. در واقع برای رفع مشکلات ناشی از خرابی این فیوزینگ، باید آن را با یک نمونه جدید جایگزین نمود. تعویض فیوزینگ فرسوده با یک نمونه جدید باعث می شود که دستگاه با قدرت بیشتری کار کند و مشکلات عملکردی آن برطرف گردد.

البته فرایند تعویض قطعه مورد بحث نیاز به مهارت و تجربه بالایی دارد و تعمیرکاران مبتدی نمی توانند آن را به درستی انجام دهند. بروز هرگونه اشتباه در فرایند تعویض ممکن است علاوه بر فیوزینگ، سایر قطعات را نیز تحت تاثیر قرار داده و به آنها آسیب برساند. شایان ذکر است که همکاران ما در بخش تعمیرات کپی برادر، با تکیه بر دانش فنی و تجربه بالای خود می توانند عملیات تعمیر و تعویض فیوزینگ فتوکپی برادر را بدون کوچک ترین خطا و اشتباهی انجام دهند.

نمایندگی برادر

نمایندگی برادر، ضمن استخدام جمعی از مجرب ترین نیروها و نیز مهیا نمودن پیشرفته ترین تجهیزات، توانسته خدمات بسیار با کیفیتی را در دو بخش فروش و تعمیر دستگاه کپی به کاربران ارائه نماید. مدیریت این مرکز اهتمام ویژه ای برای رعایت حقوق مشتری قائل بوده و در این راستا، بر کار کارکنان این مجموعه نظارت کامل دارد. در همین راستا، کلیه کارکنان، اصول مشتری مداری را سرلوحه اصلی کار خود قرار داده و در راستای تحقق این امر تلاش می کنند.

 لازم است بدانید که نمایندگی دستگاه کپی برادر، خدماتی همچون فروش محصولات این کمپانی، تعمیرات تخصصی این محصولات و نیز خدمات پس از فروش را در سطحی گسترده به کاربران ارائه می دهد. همچنین واحد مشاوره این مرکز نیز فعال بوده و راهنمایی های لازم را به مراجعین ارائه می دهد.