اشتراک گذاری

ریست پرینتر برادر

اگر دنبال اطلاعاتی جامع و کامل در مورد ریست پرینتر برادر در مدل های مختلف هستید، این مقاله برای شما کاربردی است. در این مطلب با کمک تکنسین های تعمیر پرینتر برادر، نحوه ریست چاپگرهای این برند را به صورت کامل، به شما آموزش می دهیم. ریست پرینتر برادر معمولا زمانی انجام می شود که دستگاه ارورهایی مثل Toner low یا Replace Toner را نشان دهد و مسئله با روش های دیگر برطرف نشود. در این حالت پرینتر را ریست می کنند تا راه اندازی مجدد شده و این خطا که مربوط به کارتریج است، برطرف شود. نمایندگی برادر مرکز سخت افزار ایران خدمات مربوط به ریست چاپگرهای این برند را به دارندگان آنها ارائه می دهد.

ریست پرینتر برادر

ریست پرینتر برادر مدل  Brother MFC

برای ریست کردن پرینتر برادر مدل Brother MFC، اول درب جلو را باز کنید و کلید Clear/ Back را فشار دهید. کلید *  و سپس 00 را بزنید. دقت کنید که به هیچ عنوان نباید چیزی را برای تعویض درام پرینتر انتخاب کنید. گزینه OK را بزنید و منتظر بمانید تا دستگاه راه اندازی مجدد شود.

ریست پرینترهای برادر مدل  DCP​

نحوه ریست پرینتر برادر، مدل  DCPکمی متفاوت تر است. برای این منظور باید وقتی دستگاه روشن است، درب جلوی آن را باز کنید. سپس کلیدهای Clear و Start را از چپ به راست وارد کنید تا صفحه نمایش پاک شود. کلیدهای جهت نما را تا جایی فشار دهید که عدد 11 روی نمایشگر ظاهر شود. پس از آن باید کلید OK را فشار دهید. بعد از نمایش گزینه Accepted روی صفحه نمایش، درب جلوی پرینتر را ببندید.

ریست چاپگرهای برادر HL   و MFC

اگر از چاپگرهای برادر مدل های MFC و HL استفاده می کنید، برای ریست کردن آن، درب دستگاه را وقتی روشن است باز کنید. در این هنگام پیام Cover is open را روی LCD مشاهده می کنید. برای دسترسی به Reset Menu ، دکمه Clear/Back را فشار دهید. در فهرستی که نمایش داده می شود، وارد بخش تنظیمات کارتریج های دستگاه کپی شده و تنظیمات مربوط به چهار رنگ  (BK,C,Y,M) را دریافت نمایید. اگر از کارتریج تونر Standard استفاده می کنید، عدد 1 را بزنید تا پرینتر ریست شود. برای خارج شدن از منو دکمه Clear/Back   را فشار داده و در پایان، درب چاپگر را ببندید.

ریست brother مدل  HL-3150

برای ریست پرینتر برادر در این مدل، باید پس از باز کردن درب بالای دستگاه، دکمه های Secure وjob Cancel  را با هم فشار دهید. مدل تونر را با استفاده از کلید جهت نما انتخاب کرده و در نهایت، OK را بزنید. فلش بالا را فشار داده و سپس درب دستگاه را ببندید تا عملیات ریست به پایان برسد.

​ریست چاپگر brother  HL-L8350

دستگاه روشن و درب جلو باز باشد. سپس برای ریست پرینتر برادر، کلید Secure print و Cancel را به صورت هم زمان نگه دارید. با استفاده از فلش بالا ، روی تونر مورد نظر رفته و برای ریست، OK را فشار دهید. فراموش نکنید که در پایان، حتما درب جلوی دستگاه را ببندید.

ریست پرینترهای HL-2320D ،HL-2365DW  برادر

جهت ریست کردن چاپگرهای برادر، مدل های HL-2365DW و HL-2320D  باید دستگاه را خاموش کرده و سپس درب جلوی آن را باز کنید. کلید GO  را نگه دارید و در همین حال، دستگاه را روشن کنید. برای پرینتر 2320 چراغ های Toner، Drum ، Paper  باید روشن شود. در مدل 2365 هم صفحه نمایش پاک می شود. پس از این تغییرات، GO  را رها کرده و چراغ ها که خاموش شدند، 9 بار GOرا فشار دهید. دقت کنید که در مدل 2320 پس از روشن شدن چراغ های  Toner، Drum ، Paper  و در مدل 2365 پس از نمایش گزینه user mod ، 2 بار کلید GO را بزنید.

​ریست کردن پرینتر برادر مدل CDW 8600MFC 

درب جلوی دستگاه را باز کرده و کلید * را بزنید. سپس از لیست تونرهای مشخص شده بر روی  LCD، تونر مورد نظر را انتخاب کرده و گزینه YES  را بزنید. در نهایت درب جلو را ببندید تا عملیات ریست پرینتر برادر به پایان برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

چهار + 18 =