تعمیر چاپگر برادر توسط متخصصین حرفه‌ای

خراب شدن دستگاه پرکاربردی مانند پرینتر یک طرف؛ پیدا کردن تعمیرکاری ماهر و با تجربه که بتواند به بهترین شکل ممکن این دستگاه را تعمیر کند و از قطعات باکیفیت در آن استفاده کند، یک طرف. البته اگر از کاربران دستگاه پرینتر برادر هستید، لازم نیست که نگران چیزی باشید. نمایندگی تعمیر چاپگر برادر از همان تعمیرکاران و تکنسین‌های متخصصی برخوردار است که به دنبال آن‌ها می‌گردید.

نیروهای نمایندگی پرینتر برادر از تخصص و تجربه کافی در زمینه تعمیرات چاپگر برادر برخوردار هستند. بنابراین با تمامی مشکلات رایج پرینتر برادر و نحوه برطرف کردن آن‌ها آشنایی دارند از این‌رو تعمیرات تخصصی پرینتر برادر را باکیفیت و سرعت بالایی انجام می‌دهند. اگر دوست دارید بیشتر با نمایندگی تعمیرات پرینتر برادر آشنا شوید، ادامه این مطلب را دنبال کنید چراکه قرار است شما را با خدمات ویژه این مرکز آشنا کنیم.

تعمیر چاپگر برادر توسط متخصصین حرفه‌ای

خدمات تعمیر چاپگر برادر

اعزام تکنسین به آدرس مورد نظر کاربر جهت تعمیر پرینتر در محل، عیب یابی اصولی، تعمیرات تخصصی، تست و بررسی نهایی پرینتر جهت اطمینان از رفع مشکل آن و ارائه گارانتی تعمیر چاپگر، همه از خدماتی هستند که توسط نمایندگی تعمیرات پرینتر برادر به کاربران این محصول ارائه داده می شود.

به گونه ای که پس از بروز هر مشکلی برای پرینتر خود می توانید با این مرکز تماس بگیرید تا تکنسین های آن به آدرس مورد نظر شما اعزام شده و خدمات تعمیر چاپگر برادر در محل را به شما ارائه دهند. تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات چاپگر برادر، اول از همه کارشان را با عیب یابی اصولی پرینتر معیوب شده آغاز می کنند؛ تا تشخیص دهند که منشا مشکل به وجود آمده برای این دستگاه از کجاست و اینکه آیا قطعه معیوب شده قابل تعمیر است یا اینکه باید تعویض شود.

براساس این اطلاعات که از عیب یابی پرینتر به دست می آورند، هزینه تعمیر آن را برآورد کرده و به شما اطلاع می دهند؛ درصورتی که تمایل داشته باشید، دست به کار می شوند و پروسه تعمیرات تخصصی پرینتر را آغاز می کنند. پس از اتمام تعمیرات این دستگاه نیز آن را تست می کنند تا مطمئن شوند که مشکل آن برطرف شده است یا خیر. درنهایت یک گارانتی تعمیر پرینتر به شما ارائه می دهند تا اگر پرینتر شما پس از مدتی به همان مشکل قبلی دچار شد، کارشناسان به طور رایگان تعمیر دستگاه شما را انجام دهند.

رفع مشکل پرینت نگرفتن چاپگر برادر

یکی از مشکلات رایجی که اکثر کاربران پرینترهای برادر با آن روبه‌رو می‌شوند، مشکل پرینت نگرفتن پرینتر است. زمانی که پرینتر شما روشن می‌شود اما هیچ یک از دستورات شما مانند پرینت گرفتن را اجرا نمی‌کند به این معنی است که مین برد یا برد اصلی آن با مشکل روبه‌رو شده است. مین برد پرینتر، مهم‌ترین قطعه این دستگاه است که وظیفه برقراری ارتباط بین تمامی اجزا و بخش‌های پرینتر را برعهده دارد. علاوه‌بر این تمامی دستورات کاربر را به بخش‌های متعدد پرینتر ارسال می‌کند.

برای مثال زمانی که شما دستور پرینت را به پرینتر می‌دهید، دستور چاپ ابتدا به مین برد دستگاه فرستاده می‌شود، مین برد پرینتر نیز دستور چاپ را به کارتریج دستگاه منتقل می‌کند. سپس کارتریج دستور چاپ را اجرا می‌کند. به این شکل پروسه چاپ در کسری از ثانیه انجام می‌شود. حالا فرض کنید که مین برد خراب شده و از کار افتاده است. با این وجود قطعه‌ای که واسطی بین درخواست‌های کاربر و انتقال آن‌ها به قطعات و اجزا مختلف بوده است، مختل شده است. بنابراین پرینتر شما هیچ عملکردی از خودش نشان نمی‌دهد. گاهی اوقات خرابی مین برد پرینتر موجب روشن نشدن پرینتر نیز می‌شود. اگر پرینتر برادر شما دارای چنین نشانه‌هایی است، سریعاً با نمایندگی تعمیر چاپگر برادر تماس بگیرید تا جهت تعمیر آن به محل مورد نظر اعزام شوند.

رفع مشکل روشن نشدن چاپگر برادر

همانطور که اشاره کردیم یکی از دلایل روشن نشدن چاپگر برادر خرابی مین برد این دستگاه است اما می‌توان احتمال دیگری شامل: خرابی برد پاور پرینتر را نیز در نظر گرفت. برد پاور یا برد تغذیه پرینتر وظیفه تامین برق دستگاه پرینتر را برعهده دارد. به همین دلیل خرابی این قطعه اکثر اوقات امری بدیهی است چراکه دائم با جریان برق و نوسانات متعدد آن سر و کار دارد. اگر دستگاه پرینتر شما نیز روشن نمی‌شود، می‌توانید با نمایندگی تعمیر چاپگر برادر تماس بگیرید.

تکنسین‌های این مرکز پس از تماس شما با این مرکز بلافاصله به محل مورد نظر مراجعه کرده و دستگاه پرینتر را مورد عیب‌یابی دقیق قرار می‌دهند تا تشخیص دهند مشکل روشن نشدن پرینتر از مین برد آن است یا از برد پاور آن. سپس با پیدا کردن قطعه آسیب‌دیده به صورت تخصصی پروسه تعمیرات آن را آغاز می‌کنند و درنهایت جهت اطمینان از رفع مشکل چاپگر برادر، این دستگاه را مورد تست و بررسی قرار می‌دهند.

مشکل چاپ کم رنگ صفحات در چاپگر

چاپ کم رنگ محتوای صفحات در پرینتر نشان‌دهنده اتمام جوهر یا تونر داخل کارتریج است. در کل پرینترها به دو نوع جوهر افشان و لیزری تقسیم می‌شوند که درون کارتریج پرینترهای جوهر افشان از جوهر و درون پرینترهای لیزری از پودری به نام تونر استفاده می‌شود. زمانی که جوهر یا تونر داخل کارتریج به اتمام می‌رسد، صفحات به صورت کم رنگ چاپ می‌شوند. در چنین شرایطی یا می‌توان درون کارتریج تونر یا جوهر ریخت که اصطلاحاً به آن شارژ کاتریج می‌گویند یا اینکه کارتریج را تعویض کرد.

مطمئناً شارژ کارتریج نسبت به تعویض آن هزینه کمتری دارد اما پیشنهاد کارشناسان این است که پس از اتمام تونر یا جوهر کارتریج، کارتریج را به طور کامل تعویض کنید تا کیفیت چاپ پرینتر شما کاهش پیدا نکند. در کل شارژ و تعویض کارتریج از خدمات ویژه نمایندگی تعمیر چاپگر برادر است که می‌توانید با تماس با این نمایندگی از این خدمات بهره‌مند شوید.

تعمیر فیوزینگ چاپگر

چرا کیفیت چاپ پرینتر افت کرده است؟ دلیل چاپ خطوط اضافی بر روی کاغذ چیست؟ چرا اسناد به صورت کم رنگ چاپ می شوند؟ یکی از احتمالاتی که می توان درصورت بروز هر یک از این مشکلات در پرینتر برادر در نظر گرفت، خرابی فیوزینگ این دستگاه است.

نقش فیوزینگ در پرینتر این است که پودر تونر منتقل شده بر روی کاغذ را حرارت می دهد تا این پودر ذوب شده و بر روی کاغذ حک شود، به این شکل نوشته ها بر روی کاغذ چاپ می شوند؛ به همین دلیل است که وقتی کاغذ از پرینتر خارج می شود، کمی داغ است. با این وجود اگر با هر یک از مشکلات مذکور در پرینتر برادر مواجه شده اید، در حالیکه وقتی کاغذ از پرینتر شما خارج می شود سرد است، به این معناست که فیوزینگ پرینتر شما دچار مشکل شده است و نیاز به تعمیر دارد.

تعمیر یونیت لیزر چاپگر

یکی دیگر از عواملی که در بی کیفیت شدن چاپ پرینتر تاثیرگذار است، بروز مشکل در یونیت لیزر این دستگاه است. یونیت لیزر از قسمت های متعددی تشکیل شده است که شامل: برد لیزر، لیزر، برد موتور گرداننده و آینه های کوچک عدسی است؛ بنابراین یونیت لیزر تنها یک قطعه نیست بلکه مجموعه ای از چندین و چند قطعه است.

البته خراب شدن هر یک از قطعات یونیت لیزر می تواند موجب بروز مشکلات دیگری مانند: تار بودن تصاویر پرینت شده و ناخوانا بودن متن های پرینت شده نیز بشود؛ بنابراین درصورت بروز هر یک از این مشکلات در پرینتر خود با نمایندگی تعمیر چاپگر برادر تماس بگیرید تا تکنسین های این مرکز به آدرس موردنظر شما اعزام شده و به عیب یابی تمامی اجزا تشکیل دهنده یونیت لیزر بپردازند تا منشا اصلی بروز مشکل را پیدا کرده و آن را برطرف کنند.

تعمیر بلید چاپگر

چرا اسناد چاپ شده به رنگ خاکستری هستند؟ دلیل چاپ خطوط افقی و عمودی روی برگه چیست؟ یکی از احتمالاتی که می توان درصورت بروز هر یک از این مشکلات در نظر گرفت، بروز مشکل در بلید پرینتر است.

اگر با این قطعه آشنایی ندارید، لازم است بدانید که بلید نوعی لاستیک الکتریکی خنثی است که وقتی پروسه چاپ به پایان می رسد، تونر اضافی بر روی درام را پاک می کند تا عملکرد آن دچار مشکل نشود. اگر این قطعه از کار بیفتد به دلیل جمع شدن پودر تونر بر روی درام، اسناد به رنگ خاکستری چاپ می شوند یا اینکه خطوط افقی و عمودی بر روی برگه چاپ می شوند.

تعمیر برد فرمتر چاپگر

اگر سعی دارید لپ تاپ یا کامپیوتر خود را با استفاده از کابل USB به پرینتر برادر متصل کنید اما پرینتر نمی تواند لپ تاپ یا کامپیوتر شما را شناسایی کند، به این معناست که یا کابل USB مشکل پیدا کرده است یا اینکه پورت USB یکی از دیوایس ها مشکل دارد؛ اما اگر مشکل از هیچ یک از این موارد نبود یعنی اینکه برد فرمتر پرینتر شما خراب شده است.

چراکه نقش برد فرمتر در پرینتر این است که داده ها را از لپ تاپ و کامپیوتر دریافت کرده و آن ها را به سیستم کنترل موتور پرینتر انتقال می دهد؛ یا به زبان ساده تر نقش برد فرمتر در پرینتر این است که داده ها را از کامپیوتر گرفته، آن ها را سازمان دهی کرده و درنهایت آن ها را برای چاپ به پرینتر ارسال می کند. درصورتی که شما هم با مشکل عدم شناسایی دیوایس های مختلف توسط پرینتر مواجه شده اید، می توانید عیب یابی برد فرمتر این دستگاه را به نمایندگی تعمیر چاپگر برادر بسپارید.

رفع مشکل ایجاد لکه بر روی صفحات چاپ شده در چاپگر برادر

نمایش خطوط مزاحم و لکه‌هایی بر روی صفحات چاپ شده توسط پرینت برادر نشان می‌دهند، درام دستگاه پرینتر برادر دچار مشکل شده است. اگر با کارتریج پرینتر آشنایی داشته باشید، می‌دانید که این قطعه محفظه‌ای جهت نگهداری جوهر است که پس از دریافت دستور چاپ از مین برد، جوهر را بر روی کاغذ منتقل می‌کند تا پروسه چاپ انجام شود.

کارتریج درون خود قطعه‌ای به نام درام دارد که این قطعه با غلطیدن بر روی کاغذها موجب چاپ تصاویر بر روی آن‌ها می‌شود. با این وجود درام دستگاه پرینتر تاثیر بسزایی در کیفیت چاپ این دستگاه دارد. بنابراین درصورت کاهش کیفیت چاپ پرینتر برادر می‌توانید احتمال خرابی درام آن را در نظر بگیرید. تکنسین‌های نمایندگی تعمیر چاپگر برادر در صورت بروز چنین مشکلی به بررسی درام پرینتر می‌پردازند تا درصورتی که امکان تعمیر آن وجود داشت، آن را تعمیر کنند و در غیر این صورت آن را تعویض کنند. البته لازم است بدانید که درام پرینتر یک قطعه مصرفی است که بالاخره فرسوده شده و نیاز به تعویض دارد. برای مثال پس از سه الی چهار بار شارژ کارتریج باید درام دستگاه پرینتر را تعویض کرد.

تعمیر چاپگر برادر در محل

صرفه‌جویی در زمان و هزینه از مهم‌ترین ویژگی‌های سرویس در محل هستند. خوشبختانه نمایندگی تعمیر چاپگر برادر جهت جلب رضایت کاربران خود خدمات تعمیر پرینتر برادر در محل را به کاربران ارائه می‌دهد. بنابراین اگر مشکلی برای پرینتر شما به وجود آمد، بدون اینکه نگران صرف زمان و هزینه برای جابجایی و حمل و نقل آن به مرکز تعمیرات باشید، می‌توانید با نمایندگی تعمیرات چاپگر برادر تماس بگیرید.

تکنسین‌های مرکز تعمیرات پرینتر پس از حاضر شدن در محل مورد نظر، عیب‌یابی دقیق دستگاه را آغاز کرده و هزینه تعمیرات آن را برآورد می‌کنند. سپس کاربر را در جریان هزینه تعمیرات چاپگر قرار داده و با موافقت او پروسه تعمیرات این دستگاه را آغاز می‌کنند. درنهایت نیز دستگاه پرینتر را مورد تست و بررسی قرار می‌دهند تا از رفع مشکل آن اطمینان حاصل کنند.

تخصصی‌ترین مرکز فروش و تعمیرات پرینترهای برادر

نمایندگی پرینتر برادر خدمات فروش، پس از فروش و تعمیرات تخصصی دستگاه‌های فتوکپی، چاپگر، فکس، اسکنر و همچنین دستگاه‌های چند کاره برادر را به کاربران ارائه می‌دهد. اگر شما هم از کاربران دستگاه‌های برادر هستید می‌توانید جهت تعمیر دستگاه خود با نمایندگی برادر تماس بگیرید و از سرویس در محل این مرکز استفاده کنید. علاوه‌بر این اگر قصد خریداری هر یک از دستگاه‌های برادر را دارید می‌توانید با مراجعه به یکی از شعب نمایندگی برادر از خدمات فروش و پس از فروش آن نیز بهره‌مند شوید.

تعمیر چاپگر برادر

تعمیر چاپگر برادر و دیگر واحدهای تعمیرات برادر

کارشناسان مرکز تعمیرات برادر در واحدهای تفکیک شده به رفع ایراد دستگاه‌های چاپگر کاربران می‌پردازند. در صورت مراجعه به نمایندگی برادر جهت تعمیرات دستگاه های این برند لازم است که به واحد مربوطه مراجعه کنید. کارگاه تعمیر چاپگر برادر مجهز به ابزارآلات مدرن و مطابق با آخرین تکنولوژی روز می‌باشد. تعمیرکاران زبده نمایندگی برادر با بکارگیری تجهیزات درجه یک به ارائه خدماتی باکیفیت می‌پردازند. تمامی دستگاه‌های تعمیر شده در واحد تعمیر چاپگر برادر براساس اصول کمپانی Brother و استانداردهای جهانی انجام میگیرد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه دیگر واحدهای تعمیرات برادر به لینک‌های ذیل مراجعه کنید.

خدمات واحد تعمیر چاپگر برادر

  • بروز رسانی قطعات و کیت های پرینتر برادر در صورت ارائه از سوی کمپانی های سازنده جهت رفع اختلالات احتمالی و بهره گیری از کلیه امکانات دستگاه چاپگر برادر
  • مشاوره و راهنمایی مصرف کنندگان در خصوص عملکرد دستگاه های چاپگر برادر، نگهداری آنها و سرویس های زمانبندی شده دوره ای
  • حذف و نصب مجدد نرم‌افزار درایور پرینتر جهت برطرف نمودن اختلالات موجود و سازگاری بیشتر با سیستم عامل
  • گردزدایی ، روغن کاری و کالیبراسیون قطعات مکانیکی جهت بهینه سازی عملکرد چاپگر و نگهداری آن و همچنین پیشگیری از ازکارافتادگی آن
  • شارژ مواد مصرفی چاپگر ها از توسط تونر ، جوهر و یا تانک های افزایش حجم جوهر
  • آنالیز کارآیی تجهیزات جهت بررسی عملکرد قطعات چاپگر برادر
  • ترمیم کابل ها و سایر اتصالات در صورت خرابی و قطع شدن
  • بررسی اسناد فنی چاپگرها از جمله الگوهای استفاده کاربری ، نمودارها و شماتیک ها جهت نگهداری بهینه چاپگرها
  • بروز رسانی Firmware  جهت اصلاح عیب های اختلالی چاپگرها
  • تعمیر کلیه قطعات مکانیکی و الکترونیکی چاپگرهای جوهرافشان ، لیزری ، سوزنی و حرارتی برادر
  • سرویس تخصصی کلیه قطعات چاپگر برادر جهت بهینه سازی عملکرد دستگاه و کاهش استهلاک قطعات
  • تعمیر و تعویض قطعات مصرفی چاپگر های برادر جهت کاهش هزینه مصرفی
  • نصب و تنظیمات تجهیزات جانبی جدید از جمله نرم افزار درایور و ماژول های جانبی چاپگر برادر
  • انجام آزمایشات جامع جهت تست کلیه قطعات و کارکرد آنها در چاپگر برادر
  • نصب و تنظیمات تجهیزات جانبی جدید از جمله نرم افزار درایور و ماژول‌های جانبی چاپگر برادر
  • ارائه گزارش در خصوص صحت عملکرد و کارکرد تجهیزات و جزئیات مربوط به چاپگر برادر
  • تنظیم ، کنترل و کالیبراسیون تجهیزات با توجه به مشخصات آنها
  • تفکیک کلیه اجزاء مکانیکی چاپگر جهت تشخیص قطعات معیوب و تعمیر آنها با استفاده از ابزار دستی و برقی
  • تست محتوایی و پایه ای اختلالات جهت تشخیص شکستگی های برد الکترونیکی با استفاده از اسیلوسکوپ ، سیگنال ساز ، آمپرسنج ، ولت‌متر و نرم‌افزارهای عیب‌یابی تخصصی

برخی دیگر از خدمات ارائه شده در واحد تعمیر چاپگر برادر شامل موارد ذیل است:

  • عیب‌یابی ، تعمیر و تعویض انواع قطعات الکترونیکی چاپگر
  • رفع عیوب مربوط به مکانیزم مسیر حرکت کاغذ و ایجاد تصویر
  • عیب‌یابی و تعمیر سیستم هیتر چاپگر Brother / Heater
  • عیب‌یابی و تعمیر مسیر خروج کاغذ چاپگر برادر
  • عیب‌یابی و تعمیر بوردهای الکترونیکی دستگاه
  • تعویض بردهای دستگاه چاپگر برادر
  • تعمیر و تعویض دولوپر دستگاه چاپگر
  • تعویض و تعمیر فیوزینگ چاپگر برادر
  • تعمیر درام دستگاه چاپگر برادر
  • تعمیر شارژرهای دستگاه پرینتر برادر
  • تعمیر تخصصی برد فرمتر دستگاه چاپگر برادر
  • تعویض بردهای فرمتر چاپگر برادر
  • تعمیر دستگاه چاپگر چند منظوره برادر
  • تعمیر دستگاه چاپگر رنگی برادر
  • تعمیر دستگاه چاپگر سیاه و سفید برادر
  • تعمیر چاپگر کاغذ حرارتی برادر
  • تعمیر چاپگر کاغذ عادی برادر
  • تعمیر چاپگر لیزری برادر
  • بکارگیری برترین روشهای تشخیص و بررسی کلی
  • رفع مشکل گیر کردن کاغذ در دستگاه
  • تعمیر کاستهای چاپگر برادر
  • نصب و راه اندازی دستگاه چاپگر برادر
  • تست و تنظیم دستگاه با نقشه و کد مربوطه همان چاپگر
  • باز و بستن استاندارد دستگاه چاپگر و سرویس کامل آن
  • عیب‌یابی و تشخیص قطعات معیوب دستگاه چاپگر برادر
  • تعویض سنسورهای دستگاه چاپگر
  • عیب‌یابی و تعمیر سنسورهای دستگاه چاپگر برادر
  • بهره مندی از دانش اصول کار سنسورها و تحریک سنسورهای دستگاه
  • بکارگیری روشهای استاندارد عیب‎یابی موتور الکتریکی پرینتر
  • تعمیر موتور الکتریکی دستگاه چاپگر برادر
  • تعمیر برد دستگاه چاپگر برادر
  • تشخیص مکانیزم کار سولونویید چاپگر
  • رفع عیوب مربوط به مکانیزم روش‌های اسکن چاپگر
  • تعمیر درام دستگاه چاپگر برادر
  • تعمیر چرخ‌دنده های دستگاه چاپگر برادر
  • عیب‌یابی و تعمیر و تعویض انواع قطعات مکانیکی چاپگر
  • شارژ پودر سبک و سنگین دستگاه چاپگر برادر
  • عیب‌یابی سریع و فوق تخصصی چاپگر
  • در اختیار داشتن جدیدترین کدهای دستگاه چاپگر برادر
  • کلیه سرویس کدهای دستگاههای چاپگر برادر قدیمی
  • بکارگیری روشهای تخصصی در General Service دستگاه چاپگر
  • بکارگیری Main Code جهت تنظیمات عمومی و تخصصی چاپگر
  • بکارگیری پروگرام‌های فوق تخصصی چاپگر برادر
  • تعمیرات و رفع ایراد بر مبنای اصول Service کارخانه‌ای
  • استفاده تخصصی از Service Manual دستگاه چاپگر برادر
  • استفاده تخصصی از Parts Guide جهت استخراج Part Number
  • بکارگیری پودر جهت پر کردن Tonerدستگاه چاپگر برادر
  • عیب‌یابی و تعمیر Scan Unit دستگاه چاپگر برادر
  • عیب‌یابی و تعمیر Transporter Unit دستگاه چاپگر برادر
  • عیب‌یابی و تعمیر Paper Stop Unit دستگاه پرینتر برادر
  • عیب‌یابی و تعمیر Optical Unit دستگاه چاپگر برادر
  • عیب‌یابی و تعمیر SPF دستگاه چاپگر برادر
  • عیب‌یابی و تعمیر ADF دستگاه پرینتر برادر
  • عیب‌یابی و تعمیر Duplex دستگاه چاپگر برادر
  • عیب‌یابی و تعمیر Sorter دستگاه پرینتر برادر
  • عیب‌یابی و تعمیر Finisher دستگاه چاپگر برادر
  • عیب‌یابی و تعمیر Stapler Unit دستگاه چاپگر Brother
  • شارژ و تعویض کاتریج دستگاه های دیجیتال چاپگر برادر
  • آشنایی و سرویس و روش کار سنسور دستگاه چاپگر برادر
  • خواندن و بررسی تخصصی Error Code دستگاه چاپگر
  • عیب‌یابی و تعمیر Main Board دستگاه چاپگر برادر
  • عیب‌یابی و تعمیر AC Power دستگاه چاپگر brother
  • عیب‌یابی و تعمیر DC Power دستگاه پرینتر برادر
  • عیب‌یابی و تعمیر Discharge دستگاه چاپگر برادر
  • عیب‌یابی و تعمیر Blank Lamp دستگاه چاپگر برادر
  • عیب‌یابی و تعمیر DEVELOPER Unit دستگاه چاپگر برادر
  • عیب‌یابی و تعمیر Dram Unit دستگاه پرینتر برادر
  • عیب‌یابی و تعمیر Paper Feed Unit دستگاه چاپگر برادر
  • عیب‌یابی و تعمیر Fusing Unit دستگاه پرینتر برادر
  • عیب‌یابی و تعمیر MC Charger دستگاه چاپگر برادر
  • عیب‌یابی و تعمیر LSU Unitدر دستگاه چاپگر برادر
  • تحلیل جداول کارکرد دستگاه چاپگر برادر
  • ریست کارخانه Reset factory پرینتر / ریست چاپگر برادر

اخبار چاپگر برادر و دیگر خبرها

اخبار چاپگر برادر و دیگر خبرهای مرتبط با دستگاه‌های Brother را می‌توانید با مراجعه به بخش زیر پیگیری و دنبال نمایید. کارشناسان ما جدیدترین رویدادهای مرتبط با کمپانی برادر و محصولات آنرا رصد کرده و از طریق فضای زیر با شما کاربران گرامی به اشتراک می‌گذارند. شایان ذکر است تخصصی‌ترین خدمات مرتبط با هر یک از دستگاه‌های برادر با مراجعه به نمایندگی برادر و حضور در پارت تخصصیِ محصولِ مربوطه، قابل دریافت است. تعمیر چاپگر برادر ، تعمیر اسکنر برادر و … برخی از تخصصی‌ترین خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات برادر می‌باشند.

مقالات چاپگر برادر و دیگر مقالات

اگر شما نیز از همکاران ما در حوزه تعمیر چاپگر برادر و یا حتی از کاربران عادی این دستگاه هستید می‌توانید با مراجعه به بخش مقالات، دانش فنی خویش را در این زمینه افزایش دهید. کارشناسان زبده و دوره دیده این مرکز با گردآوری و تدوین مجموعه‌ای از جدیدترین روشهای تعمیر چاپگر درصدد برآمده‌اند تا جدیدترین متدهای این حوزه را با همکاران و کاربران این دستگاه به اشتراک بگذارند.

نمایندگی برادر زمینه‌ای فراهم ساخته تا شما هموطنان گرامی با مطالعه مقالات تدوین شده، قادر به کسب غالب اطلاعات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری موردنیاز خود درباره این دستگاه گردید. دسترسی به مقالات چاپگر برادر و دیگر مقالات از طریق بخش زیر امکانپذیر است.

سوالات متداول تعمیر چاپگر برادر

سوالات متداول تعمیر چاپگر برادربه منظور پشتیبانیِ از کادر فنی فعال در تعمیرات برادر دوره‌های تخصصیِ تعمیر از سوی مدیریت این مرکز و با حضور اساتید بین‌المللی این رشته در سیکل‌های سه و شش ماهه برگزار می‌گردد. این امر به منظور به‌روزرسانی اطلاعات مهندسان این مرکز و نیز بهره‌‌مندی آنان از جدیدترین مِتُدهای پیشرفته جهانی صورت می‌گیرد.

به منظور بهبود و رفع مشکلات موجود در سازمان، پرسش‌‌‌نامه‌هایی به صورت مداوم در اختیار هریک از مراجعین گرامی قرار داده می‌شود. مشکلات ذکر شده در این پرسش‌نامه به منظور رفع و بهبود سازمان به اطلاع مدیریت مرکز تعمیرات برادر رسانده می‌شود. شما کاربران گرامی می‌توانید درخواست ها و شکایات خویش را از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده و یا از طریق پرسش‌نامه‌های مذکور با کادر پشتیبانی ما در میان بگذارید.

سوالات متداول تعمیرات برادر ذکر شده در این پرسش‌نامه‌ها و پاسخ‌های مرتبط با هر یک از این سوالات، از طریق فضای زیر در اختیار کاربران گرامی قرار داده خواهد شد.

انواع چاپگر برادر و دیگر محصولات برادر

در حال حاضر کمپانی برادر یکی از شناخته‌ شده‌ترین و پیشروترین شرکت‌های دنیا در زمینه ساخت و تولید تجهیزات چاپ می‌باشد. از میان محصولات تولید شده توسط این شرکت، دستگاه‌های چاپگر برادر از آغاز تاکنون، پرچمدار بازارهای جهانی بوده‌اند و بازار صنعت چاپ را به تصرف خود درآورده‌اند.

اگرچه فن‌آوری کپی بر روی کاغذ ساده و بدون پوشش پیش از این نیز وجود داشت اما دستگاه کپی ارائه شده توسط این شرکت نخستین محصول در رده‌ی تجاری آن به شمار می‌آمد. شما کاربران گرامی می‌توانید جهت آشنایی بیشتر با این کمپانی و سایر محصولات آن به بخش زیر مراجعه نمایید.

نمایندگی برادر

در نمایندگی برادر تمامی موارد تعمیراتی توسط تیمی از مجرب‌ترین مهندسان تعمیر و با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر انجام می‌پذیرند. نمایندگی برادر کادری متخصص و کارآمد از برترین تعمیرکاران این حوزه را به همکاری فراخوانده تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید هرگونه اختلال و عیب ایجاد شده در دستگاه‌های خود را تعمیر و رفع کنید و از مراجعه به مراکز دیگر بی‌نیاز گردید.

مدیریت نمایندگی برادر به شما این اطمینان را می‌بخشد که درصورت‌نیاز به تعویض قطعات هریک از محصولات برادر ، این قطعات با محصولات اورجینال و شرکتی جایگزین گردند.

برخی دیگر از خدمات ارائه شده در واحد تعمیر چاپگر برادر شامل موارد ذیل است:

  • تعمیر پرینتر سوزنی برادر
  • تعمیر پرینتر قابل حمل برادر
  • تعمیر پرینتر لیزری برادر
  • تعمیر پرینتر لیزری رنگی Brother
  • Brother printer Optical Unit
  • Brother printer SPF
  • Brother printer ADF
  • Brother printer Duplex
  • Brother printer Sorter
  • Brother printer Finisher
  • Brother printer Stapler Unit
  • تعمیر پرینتر لیزری سیاه و سفید برادر
  • تعمیر پرینتر چندکاره برادر
  • تعمیر چاپگر سوزنی برادر
  • تعمیرات پرینتر سوزنی برادر
  • Brother printer Dram Unit
  • Brother printer Paper Feed Unit
  • Brother printer Fusing Unit
  • Brother printer TC Charger
  • Brother printer MC Charger
  • Brother printer Scan Unit
  • Brother printer Transporter Unit
  • Brother printer DEVELOPER Unit
  • تعمیر پرینتر Brother
  • تعمیر چاپگر Brother
  • Brother Printer Repair
  • تعمیر هد پرینتر برادر
  • تعمیر پرینتر جوهرافشان برادر
  • Brother printer Paper Stopped Unit
  • Brother printer Main Board
  • Brother printer High Voltage
  • Brother printer AC power
  • Brother printer DC Power
  • Brother printer Discharge
  • Brother printer Blank Lamp