اشتراک گذاری

مین برد دستگاه کپی برادر

مین برد دستگاه کپی برادر یکی از قطعات مهم و حیاتی دستگاه کپی است. ممکن است درگیر مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری شود. این قطعه مسئولیت های سخت و مهمی بر عهده دارد. ساپورت و پشتیبانی از سایر قطعات در دستگاه کپی بر عهده مین برد دستگاه کپی برادر است. پردازش اطلاعات در حیطه اختیارات این قطعه است.

پس از صدور فرمان چاپ، مین برد تصمیم می گیرد دستور را چگونه اجرا کند و اطلاعات را چه طور و به چه شکلی پردازش کند. اگر خراب باشد، سلامت کل دستگاه تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. اگر حتی فقط شک کرده اید که مین برد دستگاه کپی شما درگیر اختلال و ایراد شده است، حتما مشکل موجود را با مرکز معتبر تعمیرات دستگاه کپی در میان بگذارید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

مین برد دستگاه کپی برادر

عملکرد مین برد دستگاه کپی برادر

مین برد دستگاه کپی برادر از قطعات ریز تری مثل چیپست، بایوس و cmos تشکیل شده است. این اجزا به نوبه خود وظایف خاصی بر عهده دارند که کمک می کند دستگاه به طور عادی کار کند و دستورات چاپ را اجرا کند. مین برد دستگاه کپی به کمک این اجزا نحوه خروج اطلاعات از دستگاه را تعیین می کند.

مین برد دستگاه کپی برادر در حکم مغز دستگاه کپی است و دستورات لازم را به سایر اجزا و قطعات صادر می کند و اگر اختلالی در دستگاه حادث شده باشد، مانع ادامه کار دستگاه می شود و به کاربر هشدار می دهد که اختلال موجود را بررسی و رفع کند.

عوامل موثر در خرابی مین برد دستگاه کپی brother

نوسانات ولتاژ و درگاه های ورودی و خروجی غیر استاندارد در حفظ سلامت مین برد دستگاه کپی برادر تاثیر مستقیم دارند. هرگز فراموش نکنید که مشکل در مین برد باعث اختلال در کل دستگاه خواهد شد. استشمام بوی غیر عادی مثل سوختگی، شنیدن صدای جرقه، سیاهی بخشی از مدار، گرم نشدن بعضی از قطعات، شکل غیر عادی، داغ شدن زیاد برد، خارج شدن خازن ها از حالت عادی از جمله نشانه های خرابی مین برد دستگاه کپی برادر است.

تعمیر MOTHER BORD دستگاه کپی brother

برای تعمیر مین برد دستگاه کپی برادر از عملیات تست محتوایی و پایه ای اختلالات جهت تشخیص شکستگی های برد الکترونیکی استفاده می شود. این عملیات به کمک اسیلوسکوپ، سیگنال ساز، آمپرسنج، ولت متر و نرم افزارهای عیب یابی تخصصی انجام می شود. شناخت کامل از عملکرد و کارکرد این برد مهم در اجرای یک تعمیر با کیفیت بسیار موثر است.

در غیر این صورت عیب یابی درستی صورت نمی گیرد و مسیر تعمیر به درستی انتخاب و اجرا نمی شود، لذا توصیه اکید داریم که برای تعمیر مین برد دستگاه کپی برادر از نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی برادر کمک بخواهید.

باید بدانید که انتخاب گزینه تعویض یا تعمیر مین برد دستگاه کپی بستگی شدیدی به شدت آسیبی دارد که دستگاه متحمل شده است. اگر آسیب عمیق و شدید باشد، عملا امکان تعمیر وجود نخواهد داشت و مسیر تعویض پیش گرفته شود.

نمایندگی برادر

نمایندگی رسمی برادر یک پایگاه امن و مطمئن است که در حوزه فروش و خدمات پس از فروش و تعمیرات برادر خدمات متنوع و مفیدی را ارائه می دهد. به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است و انواع محصولات کمپانی برادر از جمله چاپگر، ماشین‌های دوخت، ماشین‌های ابزار بزرگ، چاپگر برچسب و تایپ رایترز، دستگاه‌های فکس و دیگر محصولات مربوط به حوزه الکترونیک کمپانی برادر را تحت حمایت و پوشش خود قرار می دهد.

خدمات پس از فروش اصل و اورجینال به همراه امکانات و تسهیلات تکمیلی تنها بخش از انبوه خدمات مفیدی است که در نمایندگی برادر وجود دارد. در فروشگاه مرکزی کمپانی برادر هم امکانات منحصر و استثنایی وجود دارد. برای مثال با استفاده از خدمات مشاوره ای رایگان و تخصصی می توانید در مورد محصول مورد نظر خود اطلاعات مفید و مختصری به دست آورید، آن را با نمونه های مشابه در سایر برند ها مقایسه کنید و با توجه به فاکتور های اصلی خرید و با در نظر گرفتن شرایط اختصاصی خود اقدام به خرید کنید.

پکیج های حمایتی این مرکز بسیار گسترده و متنوع است و هر سطحی از تقاضاها را پوشش می دهد. تمامی سرویس ها و خدمات همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.