اشتراک گذاری

تعمیر دستگاه کپی

تعمیر دستگاه کپی یکی از خدمات پر متقاضی است. امروزه استفاده از دستگاه کپی در ادارات، مدارس، سازمان ها، مراکز درمانی و … بسیار متداول و رایج است. به تناسب کارایی بالایی که دارد، استهلاک شدیدی را نیز همواره متحمل می شود. این دستگاه نیازمند دریافت سرویس های دوره ای و منظم است. در این مرکز تعمیراتی مدرن و پیشرفته تمام مشکلات دستگاه های کپی در برند های گوناگون و مدل های مختلف بررسی و ارزیابی می شود. تعمیرکاران به دلیل واکاوی و بررسی انواع و اقسام دستگاه های کپی به خوبی با ساختار درونی آنها آشنایی دارند و می توانند بهترین و باکیفیت ترین خدمات را به کاربران خود ارائه دهند.

تعمیر دستگاه کپی

آموزش تعمیرات دستگاه فتوکپی

آموزش تعمیرات دستگاه فتوکپی یکی از آموزش های مفیدی است که نیاز بسیاری از کاربران این دستگاه را برطرف می کند. در ویدئوی آموزشی که برای شما تدارک دیده ایم، تمام آنچه که برای تعمیر دستگاه کپی نیاز دارید، توضیح داده شده است. تعمیرکاران و تکنسین های واحد تعمیرات دستگاه کپی، تلاش کرده اند این آموزش ها همه فهم و عمومی باشد تا همه کاربران در هر سطحی از سواد و دانش بتوانند از این آموزش ها استفاده کنند.

آموزش تعمیرات دستگاه فتوکپی مجموعه ای از دستورالعمل ها و باید ها و نباید هایی است که در تعمیر بخش های مختلفی از این دستگاه باید رعایت شود. یک آموزش جامع و کلی است که به راحتی می تواند تامین کننده نیاز های اولیه کاربران دستگاه کپی باشد. ویدئوی این آموزش را مرور کنید تا نکات جالب در این باره را بیاموزید.

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

خدمات مرکز رسمی تعمیر دستگاه کپی

  • انجام سرویس‌های کلی و مداوم دستگاه کپی
  • نظافت و سرویس دستگاه
  • شارژ کاتریج انواع دستگاه کپی با مواد مصرفی مرغوب و سازگار
  • تعویض پیکاپ انواع دستگاه کپی
  • انجام تنظیمات و تعمیرات برد انواع دستگاه کپی
  • اصلاح، تعمیر و تعویض قطعات فیوزینگ انواع دستگاه کپی
  • رفع مشکلات مربوط به یونیت فیدر انواع دستگاه کپی
  • تعویض و تعمیر قطعات فنی انواع دستگاه کپی
  • عیب‌یابی خطاهای انواع دستگاه کپی در مرکز رسمی تعمیر دستگاه کپی
  • عیب‌یابی درام انواع دستگاه کپی
  • بررسی مکانیزم کار سولونویید انواع دستگاه کپی
  • بررسی تغذیه‌کننده کاغذ انواع دستگاه کپی
  • اصلاح و بازیابی موتور الکتریکی انواع دستگاه کپی

دستگاه کپی چیست؟

دستگاه کپی یکی از انواع چاپگر ها است که با سرعت بالا و قیمت پایین از برگه ها و عکس ها کپی می گیرد. دستگاه های کپی امروزی از تکنولوژی ای به نام Xerography استفاده می کنند. از انواع دستگاه فتوکپی می توان به لیزری، جوهرافشان، سوزنی و حرارتی اشاره کرد. در هنگام خرید دستگاه فتوکپی می توانید با مقایسه ای که بر روی آنها انجام می دهید، یک نمونه مناسب را انتخاب و خریداری کنید.

سرویس در محل دستگاه کپی

سرویس در محل  یکی از خدمات ویژه مرکز رسمی تعمیرات دستگاه کپی است. این سرویس برای تامین رفاه و آسایش کاربران فراهم شده است. حمل و جابه جایی دستگاه کپی در ساده ترین نوع آن، کار سختی است. با بهره‌مندی از این سرویس نیازی به جابجایی دستگاه کپی و تحمل دردسرهای ناشی از حمل آن نیست؛ تعمیرات کپی در محل هیچ محدودیتی ندارد و تمام عملیات مرتبط با سرویس و تعمیر انواع دستگاه کپی را پوشش می دهد. تعمیرکاران به کمک قطعات جانبی و ابزارآلات تعمیری که به همراه دارند، بهترین خدمات را در محل به کاربران ارائه می دهند. با استفاده از این سرویس در هزینه ها و زمان نیز می توانید صرفه جویی قابل توجه کنید و با یک تیر چند نشان را بزنید.

نمایندگی مرکزی تعمیر دستگاه کپی برادر

نمایندگی مرکزی تعمیر دستگاه کپی برادر، تعمیر انواع و اقسام دستگاه های کپی این کمپانی را با بهترین و بالاترین کیفیت انجام می شود. این دستگاه به دلیل کارایی بالایی که دارد، همواره در معرض استهلاک شدیدی است و به همین علت نیازمند دریافت سرویس های دوره ای و منظم است. این سرویس ها باعث می شود که دستگاه کیفیت خود را حفظ کند و همانند روز های اولیه اسناد مورد نظر را چاپ کند. در نمایندگی مرکزی تعمیرات دستگاه کپی برادر بهترین و با کیفیت ترین خدمات در زمینه تعمیر انواع و اقسام دستگاه های کپی این برند ارائه می شود. همچنین مواد مصرفی اولیه را نیز می توانید از این مرکز تهیه کنید. این مواد اولیه کاملا سازگار با ساختار دستگاه های کپی برادر هستند و کیفیت چاپ را حفظ می کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

 نمایندگی برادر

نمایندگی  برادر مرکز سخت افزار ایران در زمینه فروش و خدمات پس از فروش و تعمیرات برادر خدمات متنوع و مفیدی را ارائه می دهد. انواع محصولات کمپانی برادر از جمله چاپگر، ماشین‌های دوخت، ماشین‌های ابزار بزرگ، چاپگر برچسب و تایپ رایترز، دستگاه‌های فکس و دیگر محصولات مربوط به الکترونیک در نمایندگی دستگاه فتوکپی برادر به صورت اورجینال و همراه با گارانتی معتبر به فروش می رسند. ارائه خدمات پس از فروش اصل و اورجینال از دیگر خدمات این مرکز مدرن و معتبر است. امکانات و تسهیلات تکمیلی دیگری نیز در این مرکز فراهم است که خرید کاربر را برای همیشه بیمه می کند.

مثلا با استفاده از خدمات مشاوره ای رایگان و تخصصی می توانید در مورد محصول مورد نظر خود اطلاعات مفید و مختصری به دست آورید، آن را با نمونه های مشابه در سایر برند ها مقایسه کنید و با توجه به فاکتور های اصلی خرید و با در نظر گرفتن شرایط اختصاصی خود اقدام به خرید کنید. پکیج های حمایتی این مرکز بسیار متنوع، مفید و کاربردی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی برادر و محصولات مربوط به آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

اخبار
مقالات
محصولات
سوالات متداول