اشتراک گذاری

آموزش تعمیرات برادر

آموزش تعمیرات برادر یکی دیگر از تخصصی ترین خدمات آموزشی ارائه شده در نمایندگی برادر است که با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات آموزشی و با حضور برترین اساتید این حوزه برگزار می گردد. در دوره های آموزش تعمیرات برادر دستگاه های معیوب متعددی در اختیار داوطلب قرار داده خواهد شد تا آموزش ها هم جنبه نظری و هم عملی داشته باشند. بد نیست بدانید که در برگزاری دوره های آموزش تعمیرات برادر تلاش شده تا هر دو طیف کاربران – یعنی مبتدی و ماهر – مورد توجه قرار گیرند. بدین منظور پس از ثبت نام کارآموز، سطح علمی و عملی او، با برگزاری آزمون هایی خاص سنجیده شده و نوع دوره مورد نیاز مشخص می گردد. داوطلبان با حضور در دوره های آموزش تعمیرات برادر بر کلیه مباحث و سرفصل های مرتبط مسلط گشته و آمادگی حضور در موقعیت های شغلی را به بهترین شکل ممکن کسب می نمایند.

آموزش تعمیرات برادر

مرکز آموزش تعمیرات برادر

مرکز آموزش تعمیرات برادر متشکل از پارت های متعددی است که در هر یک از آنها، مباحث و سرفصل های مرتبط با تعمیر و ترمیم یکی از دستگاه های برادر آموزش داده می شود. سال‌ها تجربه، تکیه بر دانش متخصصان و به‌کارگیری تکنولوژی سازمان‌های معتبر در این مجموعه، سبب گشته تا این مرکز به اذعان بسیاری از همکاران، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه آموزش تعمیرات برادر گردد. عیب‌یابی کامل و آنالیز تخصصی جزء به جزء قطعات اصلی و جانبی دستگاه های برادر، انجام سرویس‌های جامع و تعمیرات محصولات برادر، تأکید بر آموزش و تدریس ساده ترین و پیچیده ترین مباحث در حوزه تعمیرات برادر، برخورداری این مجموعه از کارگاه های متعدد آموزشی، اعطای گواهینامه و مدرک معتبر پس از اتمام هر دوره، ارائه مشاوره های رایگان در حوزه کار و اشتغال برخی از ویژگی های دوره های آموزش تعمیرات برادر است که سبب گشته این مرکز بدل به انتخاب نخست کاربران گردد.

دوره ی عمومی آموزش تعمیرات برادر

دوره عمومی آموزش تعمیرات برادر مناسب برای داوطلبانی است که تسلط چندانی بر حوزه تعمیرات ماشین های اداری و تجهیزات چاپ ندارند و قصد دارند تا بصورت تخصصی در حیطه های مربوطه فعالیت داشته باشند. پشت سر گذاشتن این دوره و کسب امتیاز لازم در پایان آن از پیش شرط های ورود به دوره تخصصی آموزش تعمیرات برادر است. در این دوره ساختار کلی و ویژگی های فنی و نرم افزاری دستگاه با دانشجویان به اشتراک گذاشته می شود تا در دوره بعد، امکان آنالیز و بررسی تخصصی دستگاه ها وجود داشته باشد.

دوره ی تخصصی آموزش تعمیرات برادر

در دوره تخصصی آموزش تعمیرات برادر پیشرفته‌ترین مباحث تعمیر بصورت نظری و عملی به داوطلبان آموزش داده می شود. داوطلبان با حضور در این دوره، با ساختار تخصصی دستگاه‌ها –اعم از ساختار فیزیکی و نرم افزاری- آشنا گشته و شیوه رفع اشکالات احتمالی در آن‌ها را می آموزند. تعمیر دستگاه‌های معیوب در کارگاه های تخصصی، تست دستگاه، تجربه کار با دستگاه های متعدد، آشنایی با روشهای عیب یابی و نرم افزارها و سخت افزارهای این حوزه و مواردی از این دست در دوره تخصصی آموزش تعمیرات برادر صورت می پذیرد.

نمایندگی برادر و واحدهای تعمیرات برادر

نمایندگی برادر با تجهیز فضایِ خویش به پیشرفته ترین ابزارآلات تعمیر و فراخوانی زبده‌ترین همکارانِ این حوزه، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در حیطه ترمیم، تعمیر، بازیابی و بهبود محصولات برادر گشته است. این مرکز در بخش فروش، عرضه‌کنندۀ محصولات این برند و در پارت تعمیر، ارائه دهندۀ خدمات پس از فروش است. تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی برادر توسط تیمی از کارشناسان متخصصِ دو حوزه فروش و تعمیر انجام می‌پذیرد و تلفیق این دو مجموعه، -یعنی «کارشناسان متخصص» و «امکانات و تجهیزات حرفه‌ای»- سبب گشته تا این مرکز موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به کاربران خویش گردد. واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات برادر در بخش زیر معرفی شده است.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وبسایت قابل پیگیری است.

محصولات
سوالات متداول 
اخبار 
مقالات