اشتراک گذاری

دستگاه کپی برادر

کمپانی برادر در حال حاضر یکی از شرکت های خوشنام و محبوب در عرصه تولید و طراحی دستگاه‌های کپی و سایر تجهیزات چاپ در جهان به شمار می‌رود. شرکت برادر در حال حاضر به عنوان یکی از شناخته شده و معتبرترین برندهای دنیا در زمینه ماشینهای اداری و دوخت مشغول به فعالیت است. این کمپانی در سال ١٩۶٨ به لندن نقل مکان کرد و فعالیت خود را بیش از پیش جهانی کرد. در میان تولیدات انبوه این شرکت، دستگاه کپی برادر یکی از پرفروش‌ترین و پرتقاضاترین محصولات بازار‌های جهانی است که این موقعیت را به دلیل کیفیت بالای ساخت و ویژگی‌های منحصربفرد دیگرش چون کاربری آسان، قابلیت‌های بالا و مواردی از این دست کسب کرده است. دستگاه کپی برادر نیز همچون سایر دستگاه‌های کپی موجود در بازار در انواع و ابعاد متعددی تولید می‌شود که در بخش‌های آتی به آنها اشاره خواهد شد.

دستگاه-کپی-برادر

انواع دستگاه کپی برادر

با توجه به اینکه دستگاه‌های کپی از این لحاظ تنوع چندانی ندارند و تنها در دو نوع، دستگاه کپی رنگی و دستگاه کپی تک‌رنگ (یا همان سیاه و سفید) تولید می‌شوند، در توضیح انواع دستگاه کپی برادر، دسته‌بندی خاصی لحاظ نشده است. توضیحات داده شده در این بخش درباره دستگاه کپی آنالوگ و دیجیتال، کپی رنگی و سیاه و سفید، دستگاه کپی رومیزی و چندکاره و مواردی از این دست است که به اختصار صورت گرفته است.

دستگاه کپی آنالوگ:

این مدل از دستگاه کپی برادر قدیمی است و بصورت مکانیکی کار می‌کند.

دستگاه‌ کپی رنگی:

این مدل از دستگاه کپی، توانایی چاپ رنگی اسناد را دارد.

دستگاه‌ کپی دیجیتال:

در صورتی که دستگاه کپی برادر شما دیجیتال باشد، علاوه بر کپی کردن، قابلیت‌هایی چون فکس، اسکن، و چاپ کامپیوتری را هم داراست.

دستگاه‌ کپی سیاه و سفید:

این دستگاه همانگونه که از نام آن پیداست (نام دیگر دستگاه کپی سیاه و سفید، دستگاه کپی مونو است) تنها قابلیت چاپ اسناد به صورت سیاه و سفید را دارد.

دستگاه کپی چند کاره:

این نوع از دستگاه‌های کپی علاوه بر عملیات‌های معمول و پایه، توانایی همراهی با دستگاه‌های دیگر (نظیر لپتاپ، تبلت، سیستم‌های مختلف ایمیل، و … ) را دارند و با استفاده از یکی از این دستگاه های فتوکپی چندکاره، می‌توانید نیاز کل دفتر کاری به هر نوع عملیات کپی را برطرف کنید.

دستگاه کپی تحت شبکه:

در میان انواع دستگاه کپی برادر، این مدل برای مکانی مناسب است که در آن، کاربران بسیاری ممکن است به صورت همزمان نیاز به کپی اسناد داشته باشند. متصدی یک دفتر یا اداره، می‌تواند این مدل از دستگاه کپی را به شبکه وصل کند تا هر کارمند بصورت مستقل از مدارک مورد نیازش کپی بگیرد. برای فکس از طریق کامپیوتر شخصی هم از این نوع دستگاه کپی استفاده می‌شود.

دستگاه‌ کپی کوچک (دستگاه کپی رومیزی):

در میان انواع دستگاه کپی برادر این مدل، بیشتر برای کاربران خانگی و یا افرادی مناسب است که میزان کپی‌های مورد نیازشان در طول یکماه چندان بالا نیست. دستگاههای کوچک کپی روی میز قرار میگیرند، ممکن است ساده یا چند منظوره باشند، اندازه‌ی A4 دارند، و وزن‌‌شان کم است.

خدمات پس از فروش دستگاه کپی برادر

خدمات پس از فروش دستگاه کپی برادر، پشتیبان شما کاربران گرامی در حوزه‌های تعمیر، بهسازی، راه‌اندازی، جابجایی و سرویس های دوره‌ای مرتبط با انواع دستگاه کپی کونیکا است. کاربران دستگاه‌های کپی برادر می توانند با بروز هر گونه اشکال و اختلال در دستگاه های کپی مورد استفاده‌شان با مرکز خدمات پس از فروش کپی برادر تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر را ثبت نمایند.

مدیریت مرکز تخصصی تعمیرات دستگاه کپی برادر، به دلیل تأثیر مستقیم سطح کیفیت خدمات این بخش بر میزان رضایت و خشنودی کاربران، تأکید ویژه ای بر ارائه درست و اصولی تمامی سرویس های مرتبط با دستگاه کپی برادر دارد. خدمات پس از فروش کپی برادر منحصر به سرویسی خاص نیست و کلیه خدمات مرتبط با این دستگاه اعم از تعمیر یونیت فیوزینک دستگاه کپی، شارژ کارتریج فتوکپی، تعمیر مین برد فتوکپی، تعمیر مین برد فتوکپی، تعمیر درام دستگاه کپی، تعویض و تعمیر کاغذکش دستگاه کپی، تعمیر و تعویض دولوپر فتوکپی و مواردی از این دست را شامل می‌گردد.

قیمت دستگاه کپی برادر

در انتخاب و خرید یک دستگاه کپی برادر فاکتورهای متعددی دخیل است که در این میان قیمت دستگاه کپی برادر در کنار نوع این دستگاه و کارایی آن یکی از مهم‌ترین‌هاست. درباره قیمت دستگاه کپی برادر –و البته سایر دستگاه‌های موجود در بازار- سوالی که معمولا برای کاربران پیش می آید این است که با وجود امکانات و سرعت برابر دستگاههای چندکاره لیزری و فتوکپی چرا دستگاههای فتوکپی قیمت بیشتری دارند؟ پاسخ این سوال آن است که اگرچه دستگاههای چندکاره در مقایسه با دستگاههای فتوکپی سرعت بیشتری دارند اما توان ماهانه آنها در قیاس با دستگاههای فتوکپی بسیار کمتر است.

بنابراین اگر چه شما در چند دقیقه می‌توانید تعداد بیشتری پرینت یا کپی با یک دستگاه چندکاره لیزری بگیرید ولی دستگاه فتوکپی ساعات متوالی طولانی تری در روز کار می کند به علاوه این که تونر های با حجم بسیار بالا و با قیمت مناسب تر مصرف میکنند و هزینه چاپ بسیار پایین تری دارند. از همین روست که قیمت دستگاه کپی بالاتر است.

مشاوره پیش از فروش دستگاه کپی برادر

شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی فروش دستگاه کپی برادر تمامی اطلاعات تخصصی مرتبط با محصول انتخابی خویش را از کارشناسان ما دریافت نمایید. کارشناسان ما بر تمامی ویژگی های فنی و تخصصی دستگاه های کپی Brother مسلط بوده و قادر هستند تا بهترین راهنمایی ها و مشاوره های مورد نیاز را به شما ارائه دهند. برخی از مشاوره ها و خدمات ارائه شده در این مرکز عبارتند از:

  • ارائه کلیه خدمات و اطلاعات پیش از خرید دستگاه کپی برادر
  • ارائه اطلاعات مرتبط با کیفیت ساخت هر یک از دستگاه‌های کپی برادر
  • مقایسه محصول انتخاب شده توسط مشتری با سایر محصولات هم‌رده موجود
  • ارائه اطلاعات فنی و تخصصی درباره هر یک از کپی‌های برادر
  • ارائه مشاوره های مورد نیاز جهت داشتن یک انتخاب مناسب و شایسته
  • ارائه کلیه خدمات پس از فروش برادر (شامل گارانتی، خدمات نصب، پشتیبانی و … )
  • صداقت در اعلام ویژگی دستگاه‌های کپی ریمو و عرضه بروشورهای مرتبط (حاوی اطلاعات شرکتی هر یک از کپی‌هیا برادر)
  • ارائه دیگر اطلاعات و اخبار مورد نیاز مشتری و ….

نمایندگی برادر

نمایندگی برادر با تجهیز فضایِ خویش به پیشرفته ترین ابزارآلات تعمیر و فراخوانی زبده‌ترین همکارانِ این حوزه، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در حیطه ترمیم، تعمیر، بازیابی و بهبود محصولات برادر گشته است. نمایندگی Brother در بخش فروش، عرضه‌کنندۀ محصولات این برند و در پارت تعمیر، ارائه دهندۀ خدمات پس از فروش است.

تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی برادر توسط تیمی از کارشناسان متخصصِ دو حوزه فروش و تعمیر دستگاه کپی برادر انجام می‌پذیرد و تلفیق این دو مجموعه، -یعنی «کارشناسان متخصص» و «امکانات و تجهیزات حرفه‌ای»- سبب گشته تا این مرکز موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به کاربران خویش گردد. تمامی سرویس‌های ارائه شده در این مرکز مبتنی بر اصول و استانداردهایی است که از سوی شرکت های سازنده مطرح شده اند. مدیریت این مرکز به سبب اطمینان از تخصص و دانش کادر فنی حاضر در این مجموعه، تمامی خدمات ارائه شده توسط کارشناسان خویش را گارانتی و ضمانت نموده است.