تعمیرات پرینتر Brother ( لیزری ، جوهر افشان )

چاپ شدن خط‌های عمودی و آزار‌دهنده بر روی کاغذ، خالی بودن کپی‌های ایجاد شده، پرینت نگرفتن پرینتر، خراب بودن پرینت‌های گرفته شده و … همه و همه از مشکلات رایج پرینترهای برادر هستند. در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن می‌توانید برخی از این مشکلات را خودتان برطرف کنید اما گاهی اوقات شانس به شما پشت می‌کند و باید پرینتر را به دست تعمیرکار بسپارید. ابتدا بهتر است راهکارهای برطرف کردن مشکلات رایج پرینتر برادر را خودتان امتحان کنید.

درنهایت اگر نتوانستید مشکل آن را برطرف کنید، تعمیرات پرینتر brother را به دست نمایندگی تعمیرات پرینتر بسپارید. پس ادامه این مطلب را از دست ندهید چراکه قرار است علاوه‎‌بر بررسی برخی از مهم‌ترین مشکلات رایج پرینتر برادر، راهکارهای برطرف کردن آن‌ها را نیز بررسی کنیم. علاوه‌بر این می‌خواهیم شما را با مهم‌ترین خدمات تعمیر پرینترهای برادر توسط نمایندگی تعمیرات پرینتر آشنا کنیم. پس با ما باشید.

تعمیرات پرینتر brother در محل

مشکلات رایج پرینتر Brother

پرینتر برادر، کاغذها را بارگذاری نمی‌کند و عبارت No Paper را نشان می‌دهد

گاهی اوقات تاخوردگی یا چروکیده بودن کاغذها موجب عدم بارگذاری آن‌ها در پرینتر برادر و نمایش عبارت No Paper می‌شود. البته برخی مواقع نیز زیاد بودن مقدار کاغذها، کثیف بودن غلطک و حتی انتخاب اشتباهی حالت ورق‌گذاری دستی موجب بروز این مشکل می‌شود. بنابراین بهتر است مطمئن شوید که هیچ یک از کاغذهایی که درون پرینتر قرار داده‌اید تا نخورده‌اند یا مطمئن شوید حالت ورق‌گذاری دستی را انتخاب نکرده باشید. علاوه‌بر این غلطک برداشت کاغذ را تمیز کنید. اگر مشکل پرینتر شما با این راهکارها برطرف نشد، تعمیرات پرینتر brother را به نمایندگی تعمیرات پرینتر بسپارید.

پرینتر برادر پرینت نمی‌گیرد

موارد ساده و پیش پا افتاده‌ای که باعث می‌شوند، پرینتر برادر پرینت نگیرد شامل: قرار نگرفتن کارتریج به درستی در جای خود، نصب نبودن درایور پرینتر به درستی، فعال بودن گزینه Use Printer Offline و به وجود آمدن مشکل در برق دستگاه می‌باشند. بنابراین بهتر است از قرار گرفتن کارتریج به درستی در جای خود مطمئن شوید.

سپس درایور پرینتر را حذف و مجددا به درستی نصب کنید و در کنترل پنل سیستم خود با رفتن به بخش Printers مطمئن شوید که گزینه Use Printer Offline فعال نباشد. بهتر است برق دستگاه را هم چک کنید و از سالم بودن کابل‌های اتصال بین پرینتر و کامپیوتر مطمئن شوید. درصورتی که تمامی این موارد را با دقت بررسی کردید اما باز هم نتوانستید مشکل پرینتر برادر را برطرف کنید، بهتر است با نمایندگی پرینتر برادر تماس بگیرید و تعمیرات پرینتر brother را به این مرکز بسپارید.

قابلیت‌ اسکن شبکه یا پرینت شبکه کار نمی‌کند

تنظیمات فایروال ویندوز کامپیوتر موجب بروز مشکل کار نکردن قابلیت اسکن یا پرینت شبکه می‌شود. برای رفع این مشکل باید در بخش تنظیمات فایروال ویندوز خود، پورت مورد استفاده برای پرینتر را وارد لیست کنید. درصورتی که از فایروال شخصی بر روی سیستم خود استفاده می‌کنید نیز باید پیکربندی آن را متناسب با فایروال ویندوز تغییر دهید.

درصورتی که تنظیمات فایروال ویندوز خود را بررسی کرده و تغییر دادید ولی باز هم شاهد برطرف شدن این مشکل نبودید، بهتر است با نمایندگی تعمیرات پرینتر تماس بگیرید. تکنسین‌های نمایندگی تعمیرات پرینتر پس از مراجعه به محل مورد نظر و بررسی دلیل اصلی کار نکردن قابلیت پرینت شبکه به تعمیرات پرینتر brother می‌پردازند و مشکل آن را برطرف می‌کنند.

خطوط عمودی بر روی صفحات چاپ می‌شوند

خوشبختانه مشکل چاپ خطوط عمودی بر روی صفحات اکثر اوقات به دلیل آلودگی‌های روی نوار شیشه‌ای درون چاپگر است. بنابراین باید برای رفع این مشکل شیشه اسکنر را تمیز کنید. ابتدا دستگاه پرینتر را از برق بکشید، کاور داکیومنت را بلند کنید و با استفاده از پارچه مرطوب سطح پلاستیک سفید رنگ و شیشه اسکنر زیر آن را تمیز کنید. به احتمال زیاد با این راهکار می‌توانید مشکل چاپ خطوط عمودی بر روی صفحات را به راحتی برطرف کنید.

سرویس‌های ویژه تعمیرات پرینتر Brother

تعمیر مین برد پرینتر برادر

نام دیگر مین برد، مادربرد است حتی به آن برد اصلی نیز گفته می‌شود. نقش و تاثیر مین برد در عملکرد دستگاه پرینتر به حدی اهمیت دارد که درصورت بروز مشکلی برای آن بازدهی پرینتر حتی اگر سایر قطعات آن سالم باشند، به طور کل زیر سوال می‌رود. درواقع مین برد پرینتر وظیفه برقراری ارتباط بین اجزای مختلف پرینتر و پردازش اطلاعات را برعهده دارد.

مین برد هر یک از درخواست‌های کاربر را پردازش کرده و به بخش مورد نظر که مسئول انجام آن کار است ارسال می‌کند. اصولا نوسان برق، نوسان شدید ولتاژ و خرابی درگاه‌های ورودی و خروجی پرینتر موجب آسیب رسیدن به مین برد این دستگاه می‌شود. از آن جایی که خرابی مین برد در عملکرد کل دستگاه پرینتر تاثیر می‌گذارد، بهتر است هر چه سریع‌تر با کارشناسان نمایندگی برادر تماس بگیرید تا پس از حاضر شدن در محل، خدمات تعمیرات پرینتر brother را به شما ارائه دهند.

تعمیر درام پرینتر برادر

یک لوله استوانه‌ای شکل فلزی درون دستگاه پرینتر قرار دارد که با غلطیدن بر روی کاغذ، تصویر را بر روی آن انتقال می‌دهد. با این وجود می‌توان گفت که درام نقش چشم‌گیری در پروسه چاپ و کیفیت آن دارد. بنابراین خرابی درام می‌تواند موجب بروز خطوط یا نقاط و لکه‌هایی بر روی کاغذ شود. علاوه‌بر این زمانی که درام دستگاه دچار مشکل می‌شود سر و صدای زیادی از پرینتر شنیده می‌شود. در چنین شرایطی باید درام دستگاه پرینتر تعمیر شود.

البته لازم است بدانید که درام یک قطعه مصرفی است که پس از سه بار شارژ کارتریج نیاز به تعویض دارد. تعمیر یا تعویض درام پرینتر یک پروسه تخصصی است که اگر به دست افراد ناشی سپرده شود، می‌تواند مشکلات دیگری مانند آسیب‌دیدگی سایر قطعات دستگاه را به دنبال داشته باشد. بنابراین با مشاهده نشانه‌های خرابی درام پرینتر بهتر است با نمایندگی پرینتر برادر تماس بگیرید تا نیروهای این مرکز خدمات تعمیرات پرینتر brother را به شما ارائه دهند.

تعویض کارتریج پرینتر برادر

پرینترها شامل دو نوع لیزری و جوهرافشان هستند. در پرینترهای لیزری جهت انتقال رنگ بر روی کاغذ از پودری به نام تونر استفاده می‌شود و در پرینترهای جوهرافشان نیز از جوهر استفاده می‌شود. محفظه‌ای که در هر دو نوع پرینتر نگهدارنده پودر تونر یا جوهر است، کارتریج نامیده می‌شود. عملکرد کارتریج به این شکل است که پس از دریافت دستور چاپ، تونر یا جوهر بر روی کاغذ منتقل می‌کند.

درصورتی که کارتریج پرینتر نشتی داشته باشد یا نتواند تونر را بر روی کاغذ منتقل کند نیاز به تعمیر یا تعویض دارد. البته کمپانی برادر که یکی از تولیدکنندگان بزرگ پرینتر است به کاربران پیشنهاد می‌کند که جهت جلوگیری از افت کیفیت چاپ در پرینتر برادر، کارتریج آن را پس از اتمام تونر تعویض کنند. درصورتی که قصد دارید کارتریج پرینتر برادر را تعویض کنید، می‌توانید با نمایندگی تعمیرات پرینتر brother تماس بگیرید.

تعمیر برد پاور پرینتر برادر

برد پاور ولتاژ شبکه برق شهری را به ولتاژ قابل استفاده برای دستگاه تبدیل می‌کند. به همین دلیل با تمامی نوسانات برق شهری روبه‌رو می‌شود از این‌رو بدیهی است که در طولانی‌ مدت دچار آسیب‌دیدگی شود. لازم است بدانید که خرابی برد پاور می‌تواند به خازن‌های دستگاه پرینتر آسیب وارد کند.

بنابراین تعمیر برد پاور دستگاه پرینتر باید در اسرع وقت توسط متخصصین تعمیرات پرینتر Brother انجام شود. البته تنها نوسانات برق موجب خرابی برد پاور پرینتر نمی‌شوند گاهی اوقات ورود گرد و غبار به دستگاه پرینتر، شکستگی‌های PCBهای موجود در منبع تغذیه و لحیم‌کاری ناشیانه هنگام تعمیر دستگاه نیز موجب آسیب رسیدن به برد پاور دستگاه پرینتر می‌‎شوند.

تعمیرات پرینتر brother در محل

هیچ چیز بهتر از این نیست که خرابی دستگاه‌های غول‌آسایی مانند پرینتر در محل برطرف شود چراکه هم موجب صرفه‌جویی در زمان و هزینه کاربر می‌شود و هم موجب افزایش آسایش و راحتی او. بنابراین ارائه خدمات تعمیر پرینتر در محل یکی از سرویس‌های ویژه به حساب می‌آید. خوشبختانه نمایندگی پرینتر برادر این سرویس ویژه را به کاربران ارائه می‌دهد. اگر شما هم دوست دارید که از سرویس تعمیرات پرینتر brother در محل استفاده کنید باید با این مرکز تماس بگیرید. نیروهای متخصص نمایندگی برادر پس از تماس شما به محل مورد نظر اعزام شده و خدمات تعمیر پرینتر برادر را به بهترین شکل ممکن به شما ارائه می‌دهند.

نمایندگی تعمیرات پرینتر

همه ما هنگام خرابی دستگاه مهمی مانند پرینتر این نگرانی را داریم که تعمیر آن را به چه کسی بسپاریم که به خوبی مشکلات این دستگاه را برطرف کند و آن را خراب‌تر نکند. با وجود نمایندگی تعمیرات پرینتر دیگر لازم نیست که نگران هیچ چیزی باشید. این مرکز نه تنها از تجهیزات پیشرفته‌ای جهت تعمیر پرینتر برخوردار است بلکه دارای نیروهای متخصصی است که از هر نظر دانش و مهارت بالایی دارند. پروسه تعمیرات پرینتر توسط کارشناسان نمایندگی پرینتر شامل: عیب‌یابی دقیق دستگاه، تعمیرات تخصصی و تست و بررسی دستگاه جهت اطمینان یافتن از رفع مشکل آن می‌باشد. با این وجود می‌توانید تعمیرات پرینتر خود را با خیال راحت به نمایندگی تعمیرات پرینتر بسپارید و آن را مانند روز اول تحویل بگیرید.

نمایندگی Brother service ، یکی از مجهزترین و تخصصی ترین مراکز تعمیرات پرینتر Brother با بیش از ۲۰ سال سابقه، خدمات خود را در زمینه تعمیر تخصصی کلیه پرینترهای لیزری ، سوزنی ، جو هر افشان ، چند کاره و هد انواع پرینتر در کوتاهترین زمان و با مناسب ترین هزینه ممکن همراه با گارانتی تعمیرات ارائه می دهد. تعمیرات پرینتر خود را به ما بسپارید.
  • تفکیک کلیه اجزاء مکانیکی پرینتر جهت تشخیص قطعات معیوب و تعمیر آنها با استفاده از ابزار دستی و برقی
  • تست محتوایی و پایه ای اختلالات جهت تشخیص شکستگی های برد الکترونیکی با استفاده از اسیلوسکوپ ، سیگنال ساز ، آمپرسنج ، ولت متر و نرم افزارهای عیب یابی تخصصی
  • بروز رسانی قطعات و کیت های پرینتر در صورت ارائه از سوی کمپانی های سازنده جهت رفع اختلالات احتمالی و بهره گیری از کلیه امکانات دستگاه پرینتر
  • مشاوره و راهنمایی مصرف کنندگان در خصوص عملکرد دستگاه های پرینتر ، نگهداری آنها و سرویس های زمانبندی شده دوره ای
  • حذف و نصب مجدد نرم افزار درایور پرینتر جهت برطرف نمودن اختلالات موجود و سازگاری بیشتر با سیستم عامل
  • گرد زدایی ، روغن کاری و کالیبراسیون قطعات مکانیکی جهت بهینه سازی عملکرد پرینتر و نگهداری آن و همچنین پیشگیری از ازکارافتادگی آن
  • شارژ مواد مصرفی چاپگر ها از توسط تونر ، جوهر و یا تانک های افزایش حجم جوهر
  • آنالیز کارآیی تجهیزات جهت بررسی عملکرد قطعات پرینتر
  • ترمیم کابل ها و سایر اتصالات در صورت خرابی و قطع شدن
  • بررسی اسناد فنی پرینتر ها از جمله الگوهای استفاده کاربری ، نمودار ها و شماتیک ها جهت نگهداری بهینه پرینتر ها
  • بروز رسانی Firmware پرینتر ها جهت اصلاح عیب های اختلالی پرینتر ها
  • تفکیک کلیه اجزاء مکانیکی پرینتر جهت تشخیص قطعات معیوب و تعمیر آنها با استفاده از ابزار دستی و برقی
  • تست محتوایی و پایه ای اختلالات جهت تشخیص شکستگی های برد الکترونیکی با استفاده از اسیلوسکوپ ، سیگنال ساز ، آمپرسنج ، ولت متر و نرم افزارهای عیب یابی تخصصی
  • بروز رسانی قطعات و کیت های پرینتر در صورت ارائه از سوی کمپانی های سازنده جهت رفع اختلالات احتمالی و بهره گیری از کلیه امکانات دستگاه پرینتر
  • مشاوره و راهنمایی مصرف کنندگان در خصوص عملکرد دستگاه های پرینتر ، نگهداری آنها و سرویس های زمانبندی شده دوره ای
  • حذف و نصب مجدد نرم افزار درایور پرینتر جهت برطرف نمودن اختلالات موجود و سازگاری بیشتر با سیستم عامل
  • گرد زدایی ، روغن کاری و کالیبراسیون قطعات مکانیکی جهت بهینه سازی عملکرد پرینتر و نگهداری آن و همچنین پیشگیری از ازکارافتادگی آن
  • شارژ مواد مصرفی چاپگر ها از توسط تونر ، جوهر و یا تانک های افزایش حجم جوهر
  • آنالیز کارآیی تجهیزات جهت بررسی عملکرد قطعات پرینتر
  • ترمیم کابل ها و سایر اتصالات در صورت خرابی و قطع شدن
  • بررسی اسناد فنی پرینتر ها از جمله الگوهای استفاده کاربری ، نمودار ها و شماتیک ها جهت نگهداری بهینه پرینتر ها
  • بروز رسانی Firmware پرینتر ها جهت اصلاح عیب های اختلالی پرینتر ها

برخی دیگر از خدمات قابل ارائه Brother service در زمینه تعمیرات پرینتر Brother به شرح ذیل می باشد:

  • تعمیرات انواع دستگاه پرینتر شامل : تعمیرات دستگاه پرینتر چند منظوره Brother ، تعمیرات دستگاه پرینتر رنگی Brother ، تعمیرات دستگاه پرینتر سیاه و سفید Brother
  • تعمیرات انواع دستگاه پرینتر شامل :تعمیرات پرینتر کاغذ حرارتی Brother ،  تعمیرات پرینتر کاغذ عادی Brother ، تعمیرات پرینتر لیزری Brother
  • بکارگیری برترین روشهای تشخیص و بررسی کلی دستگاه پرینتر Brother
  • رفع مشکل گیر کردن کاغذ در دستگاه پرینتر Brother / تعمیرات کاستهای پرینتر Brother
  • تعمیرات تخصصی پرینتر Brother / نصب و راه اندازی دستگاه پرینتر Brother
  • تعویض سنسورهای دستگاه پرینتر Brother / عیب یابی و تعمیرات سنسورهای دستگاه پرینتر Brother
  • بهره مندی از دانش اصول کار سنسورها و تحریک سنسورهای دستگاه پرینتر Brother
  • بکارگیری روشهای استاندارد عیب یابی موتور الکتریکی دستگاه پرینتر Brother
  • تعمیرات موتور الکتریکی دستگاه پرینتر Brother/ تعمیرات برد دستگاه پرینتر Brother
  • تشخیص مکانیزم کار سولونویید دستگاه پرینتر Brother
  • رفع عیوب مربوط به مکانیزم روش های اسکن دستگاه پرینتر Brother
  • تعمیرات درام دستگاه پرینتر Brother / تعویض درام دستگاه پرینتر Brother
  • تعمیرات چرخ دنده های دستگاه پرینتر Brother / تعویض چرخ دنده های دستگاه پرینتر Brother
  • عیب یابی و تعمیر و تعویض انواع قطعات مکانیکی دستگاه پرینتر Brother
  • عیب یابی و تعمیرات و تعویض انواع قطعات الکترونیکی دستگاه پرینتر Brother
  • رفع عیوب مربوط به مکانیزم مسیر حرکت کاغذ و ایجاد تصویر در دستگاه پرینتر Brother
  • عیب یابی و تعمیرات سیستم هیتر دستگاه پرینترBrother / Heater پرینتر Brother
  • عیب یابی و تعمیرات مسیر خروج کاغذ دستگاه پرینتر Brother
  • عیب یابی و تعمیرات بوردهای الکترونیکی دستگاه پرینتر Brother / تعویض بردهای دستگاه پرینتر Brother
  • تعمیرات دولوپر دستگاه پرینتر Brother /  تعویض دولوپر دستگاه پرینتر Brother
  • تعمیرات فیوزینگ دستگاه پرینتر Brother /  تعویض فیوزینگ دستگاه پرینتر Brother
  • تعمیرات درام دستگاه پرینتر Brother /  تعویض درام دستگاه پرینتر Brother
  • تعمیرات شارژرهای دستگاه پرینتر Brother /  تعویض شارژرهای دستگاه پرینتر Brother
  • تعمیرات تخصصی برد فرمتر دستگاه پرینتر Brother/ تعویض بردهای فرمتر پرینتر Brother
  • تست و تنظیم دستگاه با استفاده از نقشه و کد های مربوطه همان مدل دستگاه پرینتر Brother
  • باز و بستن استاندارد دستگاه پرینتر Brother و سرویس کامل آن
  • عیب یابی و تشخیص قطعات معیوب دستگاه پرینتر Brother
  • عیب یابی و تعمیرات Scan Unit دستگاه پرینتر Brother/ تعویض Scan Unit دستگاه پرینتر  Brother
  • عیب یابی و تعمیرات Transporter Unit دستگاه پرینتر  Brother/ تعویض Transporter Unit دستگاه پرینتر  Brother
  • عیب یابی و تعمیرات Paper Stop Unit دستگاه پرینتر  Brother/ تعویض Paper Stop Unit دستگاه پرینتر  Brother
  • عیب یابی و تعمیرات Optical Unit دستگاه پرینتر  Brother/ تعویض Optical Unit دستگاه پرینتر  Brother
  • عیب یابی و تعمیرات SPF دستگاه پرینتر  Brother/ تعویض SPF دستگاه پرینتر  Brother
  • عیب یابی و تعمیرات ADF دستگاه پرینتر  Brother/ تعویض ADF دستگاه پرینتر  Brother
  • عیب یابی و تعمیرات Duplex دستگاه پرینتر Brother/ تعویض Duplex دستگاه پرینتر  Brother
  • عیب یابی و تعمیرات Sorter دستگاه پرینتر  Brother/ تعویض Sorter دستگاه پرینتر  Brother
  • عیب یابی و تعمیرات Finisher دستگاه پرینتر  شارپ Brother/ تعویض Finisher دستگاه پرینتر  Brother
  • عیب یابی و تعمیرات Stapler Unit دستگاه پرینتر  Brother/ تعویض Stapler Unit دستگاه پرینتر  Brother
  • عیب یابی و تعمیرات Main Board دستگاه پرینتر Brother/ تعویض Main Board دستگاه پرینتر Brother
  • عیب یابی و تعمیرات AC Power دستگاه پرینتر Brother/ تعویض AC power دستگاه پرینتر Brother
  • عیب یابی و تعمیرات DC Power دستگاه پرینتر Brother/ تعویض DC Power دستگاه پرینتر Brother
  • عیب یابی و تعمیرات Discharge دستگاه پرینتر Brother/ تعویض Discharge دستگاه پرینتر Brother
  • عیب یابی و تعمیر Blank Lamp دستگاه پرینتر Brother/ تعویض Blank Lamp دستگاه پرینتر Brother
  • عیب یابی و تعمیرات DEVELOPER Unit دستگاه پرینتر Brother/ تعویض DEVELOPER Unit دستگاه پرینتر Brother
  • عیب یابی و تعمیرات Dram Unit دستگاه پرینتر Brother/ تعویض Dram Unit دستگاه پرینتر Brother
  • عیب یابی و تعمیرات Paper Feed Unit دستگاه پرینتر Brother/ تعویض Paper Feed Unit دستگاه پرینتر Brother
  • عیب یابی و تعمیرات Fusing Unit دستگاه پرینتر Brother/ تعویض Fusing Unit دستگاه پرینتر Brother
  • عیب یابی و تعمیرات MC Charger دستگاه پرینتر Brother/ تعویض MC Charger دستگاه پرینتر Brother
  • شارژ پودر سبک و سنگین دستگاه پرینتر Brother
  • عیب یابی سریع و فوق تخصصی پرینتر  Brother
  • در اختیار داشتن جدیدترین کدهای دستگاه پرینتر  Brother
  • کلیه سرویس کدهای دستگاههای پرینتر  Brother قدیمی
  • بکارگیری روش های تخصصی در General Serviceدستگاه پرینتر  Brother
  • بکارگیری Main Code پرینتر  Brother جهت تنظیمات عمومی و تخصصی دستگاه پرینتر  Brother
  • بکارگیری پروگرام های فوق تخصصی دستگاه پرینتر  Brother
  • تعمیرات و رفع ایراد بر مبنای اصول Service کارخانه ای دستگاه پرینتر  Brother
  • استفاده تخصصی از  Service Manualدستگاه پرینتر  Brother
  • استفاده تخصصی از Parts Guide جهت استخراج Part Number اجزا دستگاه پرینتر  Brother
  • بکارگیری پودر جهت پر کردن Tonerدستگاه پرینتر  Brother
  • شارژ و تعویض کاتریج دستگاه های دیجیتال پرینتر  Brother
  • آشنایی و سرویس و روش کار سنسور دستگاه پرینتر  Brother
  • خواندن و بررسی تخصصی Error Code های دستگاه پرینتر  Brother
  • عیب یابی و تعمیر LSU Unitدر دستگاه پرینتر  Brother
  • تحلیل جداول کارکرد دستگاه پرینتر  Brother
  • ریست کارخانه Reset factory پرینتر  Brother / ریست پرینتر Brother
  • حل مشکل سایه زدن روی کاغذ برای چاپ پرینتر brother
  • حل مشکل لک داشتن روی کاغذ پرینتر brother
  • حل مشکل افتادن خط عمودی روی کاغذ پرینتر brother
  • حل مشکل افتادن خط افقی روی کاغذ پرینتر brother
  • حل مشکل خورده شدن کاغذ پرینتر brother
  • حل مشکل داغ شدن کاغذ پرینتر brother
  • حل مشکل نیفتادن بعضی از نوشته ها روی کاغذ پرینتر brother
  • حل مشکل افتادن خط مشکی روی کاغذ پرینتر brother
  • حل مشکل افتادن خط سفید روی کاغذ پرینتر brother
  • حل مشکل لیزری رنگی افتادن خط مشکی ، قرمز ، زرد ، آبی روی کاغذ پرینتر brother
  • حل مشکل نصفه کشیدن کاغذ پرینتر brother
  • حل مشکل ۲ بار پرینت گرفتن پرینتر brother
  • حل مشکل ۲ برگه همزمان کشیدن پرینتر brother
  • رفع عیب چسبندگی کاغذ پرینتر brother
  • رفع عیب صدای دستگاه پرینتر brother
  • رفع عیب کپی گرفتن پرینتر brother
  • رفع عیب ناقص گرفتن کپی پرینتر brother
  • برطرف کردن مشکل سیاه گرفتن کپی پرینتر brother
  • حل مشکل کپی را نصفه گرفتن پرینتر brother
  • حل مشکل کپی نصفه و کثیف پرینتر brother
  • حل مشکل نکشیدن کاغذ کپی پرینتر brother
  • حل مشکل کج کشیدن کاغذ کپی پرینتر brother
  • حل مشکل تکرار دو نوشته پرینتر brother
  • حل مشکل سایز زدن پرینتر brother
  • حل تمامی error  های ۱ تا ۱۰۰ پرینتر brother
  • حل مشکل error 2a  برای لیزری ، سیاه سفید  ، رنگی پرینتر brother
  • حل error 1A پرینتر brother –  حل error 2A پرینتر brother –  حل error55A پرینتر brother –  حل error 1Bپرینتر brother  –  حل error 2B پرینتر brother  – حل error 55B پرینتر brother
  • حل error 1C  پرینتر brother –   حل error 2C پرینتر brother –   حل error 55C پرینتر brother
  • گرفتن تمامی درایور ها برای تمامی ویندوز ها
  • support & drivers   –  software , drivers
  • reset all factory – reset drum – reset fiking fuster   –  reset laser – reset ncu –  reset tn
  • حل نکشیدن کاغذ پرینتر brother
  • حل گیر کردن کاغذ پرینتر brother
  • برطرف کردن مشکل سیاه گرفتن کاغذ چاپ روی  پرینتر brother
  • برطرف کردن مشکل کم رنگ گرفتن کاغذ چاپ روی  پرینتر brother
  • برطرف کردن مشکل کج کشیدن کاغذ  پرینتر brother
  • برطرف کردن مشکل نگرفتن چاپ پرینتر brother
  • رفع عیب replace drum / replace toner پرینتر brother
  • بر طرف کردن مشکل تونر پرینتر brother
  • برطرف کردن مشکل کارتریج پرینتر brother
  • برطرف کردن مشکل جوهر پرینتر brother
  • برطرف کردن مشکل پودر پرینتر brother
  • نمایندگی برادر / نمایندگی Brother
  • نمایندگی پرینتر برادر / نمایندگی پرینتر Brother
  • نمایندگی رسمی دستگاه پرینتر برادر / نمایندگی رسمی دستگاه پرینتر Brother
  • نمایندگی اصلی دستگاه پرینتر برادر / نمایندگی اصلی دستگاه پرینتر Brother
  • نمایندگی تعمیرات دستگاه پرینتر برادر / نمایندگی تعمیرات دستگاه پرینتر Brother
  • نمایندگی تعمیر دستگاه پرینتر برادر / نمایندگی تعمیر دستگاه پرینتر Brother
  • نمایندگی تعمیرات تخصصی دستگاه پرینتر برادر/ نمایندگی تعمیرات تخصصی دستگاه پرینتر Brother
  • نمایندگی تعمیر تخصصی دستگاه پرینتر برادر / نمایندگی تعمیر تخصصی دستگاه پرینتر Brother
  • نمایندگی خدمات پس از فروش دستگاه پرینتر برادر / نمایندگی خدمات پس از فروش دستگاه پرینتر Brother
  • نمایندگی رسمی فروش دستگاه پرینتر برادر / نمایندگی رسمی فروش دستگاه پرینتر Brother
  • نمایندگی اصلی فروش دستگاه پرینتر برادر / نمایندگی اصلی فروش دستگاه پرینتر Brother
  • فروش دستگاه پرینتر برادر با گارانتی اصلی / فروش دستگاه پرینتر Brother با گارانتی اصلی

Brother printer Optical Unit
Brother printer SPF
Brother printer ADF
Brother printer Duplex
Brother printer Sorter
Brother printer Finisher
Brother printer Stapler Unit

Brother printer Dram Unit
Brother printer Paper Feed Unit
Brother printer Fusing Unit
Brother printer TC Charger
Brother printer MC Charger
Brother printer Scan Unit
Brother printer Transporter Unit
Brother printer Paper Stopped Unit

Brother printer Main Board
Brother printer High Voltage
Brother printer AC power
Brother printer DC Power
Brother printer Discharge
Brother printer Blank Lamp
Brother printer DEVELOPER Unit