قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز برادر

نمایندگی برادر با وضع قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز برادر به کاربران خود کمک می کند تا دستگاه معیوب خود را به واحد تعمیراتی مربوطه ارجاع دهند و از خدمات و امکانات پیشرفته و مدرن این واحد تعمیراتی بهره مند شوند. این تعمیرگاه مجاز و معتبر، زیر مجموعه ای از مرکز سخت افزار ایران است. تعمیرگاه مجاز برادر سالیان طولانی و دراز است که انواع خدمات و سرویس های مفید و کاربردی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد و با ارائه امکانات و تسهیلات بسیار متنوع و کاربردی نیاز صد در صدی آنها را برطرف می کند. در این تعمیرگاه تمامی سرویس ها و خدمات همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. تمامی محصولات نمایندگی مجاز برادر از جمله ماشین های اداری و دفتری این کمپانی در تعمیرگاه مجاز برادر به صورت تخصصی و حرفه ای عیب یابی و تعمیر می شود.

نمایندگی برادر در تهران معتبر و قانونی با وضع قوانین و مقررات تعمیرگاه برادر در برقراری نظم و ارائه خدمات به موقع و سریع گامی بلند و موثر برداشته است. بدیهی است که هر چه بیشتر نظم و قانون رعایت شود، به همان میزان هم کارایی و بازدهی بیشتر خواهد شد. درحقیقت حضور نظم در یک مجموعه مقتدر امری ضروری و حیاتی است. آنچه که موجبات اعتماد شیرین مشتریان به تعمیرگاه مجاز برادر را فراهم می کند همین قوانین تدوین شده است . کاربران با مطالعه این مطلب می توانند اطلاعات کامل و جامعی را در حوزه فعالیت های تعمیرگاه برادر به دست آورند و از چگونگی ارائه خدمات تعمیرگاه مجاز برادر نیز مطلع شوند. تعمیرگاه مجاز برادر با جذب کارشناسان خبره و مسلط به روش های نوین علمی ، به ارائه خدمات مختلف نرم افزاری و سخت افزاری مشغول است.

قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز برادر

شرح قوانین تعمیرگاه مجاز برادر

در تعمیرگاه مجاز برادر همه خدمات بر اساس قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز برادر است. هیچ کس- نه کاربر و نه پرسنل نمایندگی- اجازه تخطی ندارند و همه این اصول و قوانین باید به صورت کامل اجرا شود. دستگاه معیوب به قسمت پذیرش ارجاع داده می شود و کاربر باید کمی منتظر بماند تا تعمیرکار مربوطه نگاهی کلی به دستگاه بیاندازد و مشاوره های لازم را به کاربر بدهد. تعمیرگاه مجاز برادر در واحد های مجزا و مستقل راه اندازی شده است. هر واحد مجهز به ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته است که مسیر عیب یابی و تعمیر و ترمیم را امن و ایمن می سازد. به علاوه آرشیوی مجهز ار قطعات جانبی نیز در اختیار تعمیرکار است که به کمک آن می تواند تمام سرویس های حوزه تعویض را با بهترین و بالاترین کیفیت حمایت و پشتیبانی کند. تعمیرکاران این مرکز ابتدا به صورت جزء به جزء به آنالیز دستگاه معیوب پراخته و سپس بهترین گزینه برای تعمیر را انتخاب و اجرا می کنند.

نمایندگی برادر و واحدهای تعمیرات برادر

نمایندگی برادر تعمیرگاه مجاز برادر را به مدرنترین و مجهز ترین ابزار و تجهیزات عیب یابی و تعمیر و ترمیم مجهز نموده است. مهمترین امتیاز تعمیرگاه مجاز برادر، جدا و مستقل بودن واحد های تعمیرات برادر است. به این صورت تعمیرکاران و تکنسین ها به اندازه لازم و کافی تمرکز خواهند داشت و عیب یابی دقیقی از دستگاه معیوب به عمل می آورند. قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز برادر به صورت دو سویه تدوین شده اند؛ هم رفاه و آسایش و امنیت کاربر را تامین می کند و هم حس خوب ارائه خدمات با کیفیت را برای پرسنل نمایندگی به ارمغان می آورد. یادآوری می کنیم که تمام این سرویس ها و خدمات همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است.

مقررات تعمیرگاه مجاز برادر

  • کارشناسان تعمیرگاه مجاز برادر پس از طی مراحل عیب یابی و انجام بررسی های لازم ، نکات لازم در خصوص قطعه معیوب و هزینه تقریبی جهت تعمیر را در قالب یک گزارش کار به کاربر ارائه می دهند
  • با رضایت مشتری، پروسه تعمیر آغاز می شود
  • اگر هزینه تعمیر دستگاه کمتر از 80 هزار تومان باشد، مراحل تعمیر بدون هماهنگی انجام می شود
  • حداقل زمان برای بررسی و عیب یابی دستگاه ، برآورد هزینه و تعمیر دستگاه یک هفته است. پس از انجام بررسی های لازم با کاربر تماس گرفته می شود
  • پس از انجام مراحل تعمیراتی، با کاربر تماس گرفته می شود.
  • در صورتی که کاربر به هر دلیلی از ادامه روند تعمیر منصرف شود، فقط هزینه عیب یابی گرفته می شود
  • تعمیرگاه مجاز برادر، دستگاه تعمیر شده را تنها به مدت یک ماه به عنوان امانت نگهداری می کند و پس از آن هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.
  • فقط و فقط ایراد و اختلالی که کاربر عنوان و ثبت می کند، در تعمیرگاه مجاز برادر برطرف می شود و رفع باقی ایرادات احتمالی بر عهده تعمیرگاه نیست. تعمیرگاه مجاز برادر مسئولیتی در قبال عیوب غیرقابل مشاهده و یا عیوب عنوان نشده ندارد