اشتراک گذاری

تعمیر پرینتر برادر

همگی ما برای یک‌بارهم که شده از Printer استفاده کرده ایم. این محصول به ویژه برای کسانی که با اداره‌ها و سازمان‌ها سرو کار دارند و یا مشغول تحصیل و تحقیق هستند، بسیار کاربرد دارد. برخی از ما نیز به صورت تخصصی کار با این دستگاه را تجربه می‌کنیم و کاربر حرفه‌ای این حوزه هستیم. تعمیر پرینتر برادر یک عملیات تخصصی است و نمایندگی Brother کارگاهی مجزا را جهت تعمیرات پرینتر در نظر گرفته است . دراین واحد تمامی امکانات مورد نیاز جهت تعمیر پرینتر Brother فراهم گشته و در اختیار مهندسین و کارشناسان تعمیر پرینتر قرار گرفته است.

تعمیرات پرینتر به تعمیر و تعویض قطعات آن اشاره دارد. هر یک از این قطعات ممکن است در اثر کارکرد بالای دستگاه فرسوده شده و کیفیت خود را از دست بدهند. همچنین عدم انجام سرویس های دوره ای، نوسان برق، استفاده از تونر و جوهر نامرغوب و ضربه خوردن دستگاه نیز از جمله عوامل دیگری هستند که تعمیر پرینتر را به دنبال خواهند داشت. با اینکه بروز مشکل در دستگاه باعث توقف عملکرد آن می شود اما با انجام تعمیرات اصولی و تخصصی می توان مشکل را برطرف کرده و مجدداً از دستگاه استفاده مناسب را به عمل آورد.

تعمیر پرینتر برادر در محل

نمایندگی تعمیر پرینتر برادر

نمایندگی تعمیر پرینتر برادر ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های تعمیر، بهسازی، ترمیم و تعویض قطعات مرتبط با این محصول به متقاضیان است. کاربران انواع پرینتر برادر اعم از جوهرافشان، لیزری، سیاه و سفید، رنگی و … می‌توانند به نمایندگی تعمیرات پرینتر برادر مراجعه کرده و تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایند.

در نمایندگی تعمیر پرینتر Brother تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با این دستگاه نظیر تعمیر کاغذکش پرینتر، تعمیر و تعویض درام پرینتر، تعمیر لیزر پرینتر، تعمیر بلید پرینتر، تعمیر مگنت پرینتر، تعمیر و تعویض رولر، مین برد و … ارائه می‌گردد. آندسته از کاربران چاپگرهای برادر که به هر دلیل امکان جابجایی دستگاه و تحویل آن به تعمیرگاه را ندارند، می‌توانند از سرویس «تعمیر پرینتر در محل» استفاده نمایند. در این سرویس، کارشناسان تعمیرات پرینتر خود در محل حضور یافته و سرویس‌های مورد نیاز جهت تعمیر و یا تعویض قطعات پرینتر را بر روی دستگاه اِعمال می‌نمایند. شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده توسط کارشناسان مرکز تعمیر پرینتر برادر مشمول گارانتی و ضمانت است.

نمایندگی تعمیرات پرینتر برادر

تعمیر پرینتر های لیزری,تعمیر پرینتر های جوهر افشان

تعمیرات پرینتر بایستی در مجهزترین و تخصصی ترین مرکز تعمیرات با ارائه گارانتی طلائی تعمیرات انجام شود و این مرکز تعمیرات پرینتر باید در زمینه تعمیر انواع پرینترهای لیزری ، تعمیر پرینتر سوزنی ، تعمیر پرینتر جوهرافشان ، تعمیر پرینتر چندکاره و انواع اسکنر مهارت داشته باشد و در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه و بهترین کیفیت ارائه خدمت تعمیرات پرینتر نماید.

دلایل خرابی پرینتر

به طور کلی عوامل متعددی در بروز مشکل در عملکرد پرینتر تاثیر گذار هستند. مثلا ممکن است هریک از یونیت های فیوزینگ، کاغذ کش، درام و تغذیه دچار نواقصی شده باشند. یا این احتمال وجود دارد که در اثر به هم ریختن تنظیمات دستگاه، عملکردهای مختلف آن تحت تاثیر قرار گرفته و مختل شوند. وجود قطعی یا پارگی در اتصالات و کابل ها نیز از جمله مواردی هستند که به خرابی پرینتر منجر می شوند. کاهش تونر، فاسد شدن آن و عدم شارژ به موقع کارتریج را هم باید به عنوان یکی از دلایل اصلی تعمیرات پرینتر برادر در نظر گرفت.

 

خرابی مین برد و یا سوختن آن نیز نقش غیر قابل انکاری در به هم ریختن روند کاری پرینتر ایفا می کند. نقش خرابی داکتر بلید را در بروز مشکلات کلیدی در کار پرینتر نباید نادیده گرفت. البته برخی مدل های قدیمی و از رده خارج پرینتر نیز هستند که به دلیل از رده خارج شدن سیستم، دائما با مشکلاتی مواجه هستند. در هر صورت، برای تعمیرات پرینتر در هر حالتی، باید از متخصصین دارای تجربه در این حوزه کمک گرفت.

خدمات تعمیر تخصصی پرینتر برادر

کارشناسان این مرکز با انجام تعمیرات تخصصی پرینتر، تمامی اشکالات آن را برطرف می کنند. تخصصی بودن خدمات این مرکز به دلیل استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن و بهره گیری از تکنسین های مجرب است. این تکنسین ها به طور تخصصی آموزش های لازم را در زمینه تعمیرات پرینتر گذارنده اند. تعمیرات تخصصی علاوه بر تعمیر سخت افزارهای دستگاه به رفع اشکالات دیگر نیز که در عملکرد پرینتر اختلال ایجاد می کند اشاره دارد.

تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر، بهسازی، ترمیم و تعویض قطعات مرتبط با انواع پرینتر برادر با حضور در نمایندگی تعمیر پرینتر برادر قابل دریافت است . در صورتی که به هر دلیل امکان جابجایی پرینتر وجود نداشته باشد، می‌توان سرویس‌های تخصصی این دستگاه را با استفاده از سرویس تعمیر در محل پرینتر دریافت کرد. برخی از تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با این دستگاه که در نمایندگی برادر ارائه می‌گردد عبارت است از:

شارژ کارتریج پرینتر برادر

شارژ کارتریج پرینتر برادر یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی برادر است که با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات این حوزه و با بکارگیری برترین جوهرهای سازگار با این دستگاه انجام می پذیرد. استفاده از بهترین تونرها و رعایت استانداردهای این حوزه در این مرکز سبب گشته تا نمایندگی برادر بدل به انتخاب نخست تمامی کاربرانی گردد که پرینتر مورد استفاده‌شان نیازمند شارژ کارتریج گشته است.

نوعِ عملیات شارژ کارتریجی که در این مرکز ارائه می‌گردد بسته به نوع هر پرینتر متفاوت است و بر اساس استانداردهای ذکر شده از سوی شرکت سازنده انجام می پذیرد. همین امر سبب گشته تا تعمیرات انجام شده بالاترین تأثیر را در بهبود دستگاه و بازیابی کیفیت نخستین داشته باشند.

تعویض بلید پرینتر برادر

در تعویض بلید پرینتر برادر، ابتدا سیم شارژر، سپس درام و در نهایت بلید پرینتر برادر خارج می‌شود تا پس از بررسی‌های انجام شده، نیاز به تعویض یا تعمیر بلید مشخص گردد.

شما کاربران گرامی در صورت نیاز به تعمیر و تعویض بلید پرینتر برادر خود می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان نمایندگی تعمیر پرینتر برادر تماس بگیرید و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر پرینتر را ثبت نمایید. توصیه می‌شود در زمان تماس نوع اشکال پیش آمده در دستگاه و سرویس موردنیاز را با اوپراتور درمیان بگذارید.

تعمیر پیکاپ پرینتر برادر

پیکاپ پرینتر ( paper pick-up roller) همانگونه که از نام لاتین آن پیداست قطعه‌ای است که وظیفه برداشتن و مکش کاغذ در پرینتر را برعهده دارد. پیکاپ معمولاً بیضی شکل است و نخستین مرحله در فرآیند چاپ، توسط آن آغاز می‌شود. اشکال پیش آمده در پیکاپ عمدتاً ناشی از خوردگی و ساییدگی آن است. نکته دیگر در باب پیکاپ پرینتر آن است که تنها قطعه موجود در این دستگاه است که امکان شستشوی آن وجود دارد.

خوشبختانه قیمت پیکاپ پرینتر و پدی که بر روی آن قرار می‌گیرد بالا نیست و با صرف هزینه اندک، قابل تعویض است. اگر شما کاربران گرامی نیز در طول روزهای اخیر متوجه خرابی و اختلال در عملکرد این بخش از پرینتر خود گشته اید می توانید با حضور در مرکز تعمیر پرینتر برادر سرویس های مرتبط با بهسازی این بخش از دستگاه را دریافت نمایید.

تعویض مگنت پرینتر برادر

در صورتی که اسناد چاپ شده، از کیفیت مناسبی برخوردار نباشند، خرابی مگنت پرینتر برادر می‌تواند یکی از علل احتمالی این اتفاق باشد. خرابی مگنت عموماً خود را به صورت خط‌های کمرنگ افقی در عرض کاغذ به نمایش می‌گذارد. یکی دیگر از علامت‌های اصلی بروز اشکال در مگنت، خروج صفحات چاپ شده‌ی ابر‌وباد مانند از دستگاه و سیاه شدگی برگه‌هاست.

اگر مگنت پرینتر شما نیز در طول روزهای اخیر دچار خرابی و اختلال در عملکرد گشته است می‌توانید به مرکز تعمیر پرینتر برادر، مراجعه نمایید و تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این بخش از دستگاه را دریافت نمایید. سرویس‌های تخصصی مرتبط با مگنت پرینتر برادر و البته سایر قطعات این دستگاه را می‌توانید با حضور در مرکز تعمیر پرینتر برادر دریافت نمایید.

تعمیر برد پاور پرینتر

برد پاور بخش مهمی از پرینتر است که در راستای برق رسانی به قطعات مختلف پرینتر فعالیت می کند. یک اختلال جزیی در این برد به روشن نشدن کلی دستگاه ختم خواهد شد. با سرویس دهی به موقع پرینتر تا حدودی می توان پروسه ی تعمیر برد پاور پرینتر برادر را به تعویق انداخت. چرا که گاهی تنها دلیل خرابی برد پاور، انباشته شدن ذرات گرد و غبار است. اگر پرینتر روشن نمی شود، از ضربه زدن به آن بپرهیزید و با نمایندگی تعمیر پرینتر برادر تماس حاصل فرمایید.

تعمیر مین برد پرینتر

پردازش عملیات پرینتر برعهده ی مین برد آن است. در واقع مین برد کارایی بسیاری از قطعات پرینتر را کنترل می کند. نشانه ی خرابی مین برد معمولا افت کیفیت چاپ می باشد. اما اگر به این افت کیفیت توجهی نداشته باشید؛ ممکن است با تداوم استفاده از پرینتر معیوب، موجب پیدایش مشکل روشن نشدن دستگاه شوید. تعمیر مین برد پروسه ی حساس و مهمی است که کارایی کلی پرینتر را کنترل می کند. با حضور در نمایندگی تعمیر پرینتر برادر می توانید مطمئن باشید که عملکرد مین برد به بهترین شکل ممکن تعمیر می شود. کلیه ی خدمات این مجموعه دارای گارانتی و ضمانت نامه های معتبر کتبی هستند.

تعمیر پرینتر

مشکلات رایج پرینتر

کسانی که در منزل و یا محل کارشان از هریک از مدل های پرینتر استفاده می کنند، به خوبی می دانند که این محصول مشکلات عملکردی ریز و درشتی دارد. برخی از این مشکلات سطحی بوده و توسط خود کاربر قابل حل هستند. اما برخی دیگر، نشانه آسیب دیدن قطعات داخلی بوده و نیازمند دخالت های تخصصی می باشند.

برخی از ایرادات قابل توجه در تعمیرات پرینتر برادرعبارتند از: پرینت نگرفتن دستگاه، عدم چاپ برگه با استفاده از تبلت، کاهش شدید کیفیت پرینت، وجود خطوط یا نقطه های اضافی در برگه چاپ شده، گیر کردن برگه در پرینتر، چروک و مچاله شدن کاغذ در چاپگر، ارائه برگه سفید پس از طی فرایند پرینت، توقف ناگهانی کار دستگاه، روشن نشدن پرینتر و مواردی از این دست. توجه داشته باشید که تداوم هریک از این مشکلات در پرینتر برادر می تواند به شدت مشکل ساز باشد. لذا لازم است هرچه سریع تر، تعمیرات پرینتر خود را در یک مرکز معتبر پیگیری کنید.

رفع مشکلات رایج پرینتر برادر

پرینتر دستگاه پر مصرفی می باشد که ممکن است گاهی با مشکلات ریز و درشت متفاوتی رو به رو شود. ایرادات موجود در پرینترهای برادر و یا سایر برندهای موجود در بازار اغلب اوقات ناشی از استهلاک، استفاده ی بی رویه از دستگاه و یا بی احتیاطی کاربر است. اما جای نگرانی نیست. تعداد زیادی از اختلالات پرینتر با یک دستکاری کوچک برطرف خواهند شد.

فراموش نکنید که در این میان سرویس های دوره ای می تواند راه حل اصلی جلوگیری از پیدایش مشکلات احتمالی باشد. در فواصل زمانی تعیین شده متناسب با میزان استفاده ی روزمره از دستگاه پرینتر نسبت به سرویس دهی آن اقدام کنید. نمایندگی تعمیر پرینتر برادر متناسب با پارامترهای استاندارد این سرویس های دوره ای را عرضه می دارد.

گیر کردن کاغذ در پرینتر

گیر کردن کاغذ در پرینتر رایج ترین مشکلی است که فارغ از نوع، مدل و برند سازنده ی چاپگر اتفاق می افتد. این مشکل معمولا ریشه در نوع کاغذ مصرفی پرینتر دارد. استفاده از کاغذهای ضخیم و یا بیش از اندازه نازک دردسرساز می شود. بخش داخلی پرینتر در کار با این دسته از کاغذها به مشکل برخورده و کاغذ در پرینتر گیر می کند.

رطوبت نیز عامل دیگری برای ظهور مشکل گیر کردن کاغذ در پرینتر برادر می باشد. بنابراین برای رویارویی با این معضل ابتدا وضعیت کاغذهای درون دستگاه را بررسی کنید. اگر پس از تعویض کاغذ همچنان شاهد گیر کردن کاغذ هستید، برای تعمیر کاغذکش و یا قطعات داخلی سیستم به نمایندگی تعمیر پرینتر برادر مراجعه کنید.

چاپ کمرنگ اسناد مختلف در پرینتر

اصلی ترین علت چاپ کمرنگ اسناد در پرینتر برادر، اتمام تونر موجود در کارتریج است. فرا رسیدن زمان شارژ کارتریج در برخی از پرینترها با چراغ های هشدار خاصی نمایان می شود. خرابی درام و آلودگی آن نیز موضوع دیگری است که موجب خروج برگه های چاپ کمرنگ خواهد شد. درام قطعه ی با اهمیت هر پرینتر است. یک اختلال جزیی در ساختار سازنده ی درام به کاهش کیفیت چاپ ختم می شود. به هر حال مشکل هر چه باشد در نمایندگی تعمیر پرینتر برادر قابل حل است.

مشکل پرینت نگرفتن پرینتر

پرینت نگرفتن پرینتر برادر دو دلیل اصلی دارد:
• اختلالات کامپیوتر متصل به پرینتر
• خرابی سخت افزاری چاپگر
خرابی های سخت افزاری چاپگر یک مجموعه ی بزرگ است که اختلالات کارتریج، مین برد، درام و لیزر پرینتر را در بر می گیرد. در این بین کابل های اتصالی میان پرینتر و رایانه ی مورد استفاده نیز حائز اهمیت است. هنگامی که پرینتر برادر پرینت نمی گیرد، وضعیت کارتریج، کابل های اتصالی و درایور داخل رایانه را بررسی کنید. اگر اختلال خاصی دیده نمی شود؛ تعمیر کارایی پرینتر را به کارشناسان نمایندگی تعمیر پرینتر برادر بسپارید.

پخش شدن جوهر در پرینتر

مشکل رایج دیگری که احتمال دارد پرینترهای مختلف را درگیر کند، پخش شدن جوهر است. این مشکل نه تنها باعث خروج برگه های چاپ بی کیفیت و ناخوانا می شود، بلکه می تواند کارایی قطعات حساس پرینتر نظیر درام را هم از بین ببرد. جنس نامرغوب جوهر و کاغذ باعث شکل گیری مشکل پخش شدن جوهر در پرینتر برادر می شود.

کاغذهای شفاف و بی کیفیت قدرتی در جذب صحیح جوهر ندارند. اگر پس از استفاده از کاغذهای استاندارد هم مشکل پخش جوهر ادامه دار شده است؛ با واحد پشتیبانی نمایندگی تعمیر پرینتر برادر تماس حاصل فرمایید و درخواست خود را مبنی بر دریافت خدمات سرویس در محل ثبت کنید.

دیگر خدمات تعمیرات پرینتر برادر

تعمیرات پرینتر بایستی در مجهزترین و تخصصی ترین مرکز تعمیرات با ارائه گارانتی طلائی تعمیرات انجام شود و این مرکز تعمیرات پرینتر باید در زمینه تعمیر انواع پرینترهای لیزری ، تعمیر پرینتر سوزنی ، تعمیر پرینتر جوهرافشان ، تعمیر پرینتر چندکاره و انواع اسکنر مهارت داشته باشد و در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه و بهترین کیفیت ارائه خدمت تعمیرات پرینتر نماید.

1. تعمیرات کلیه قطعات مکانیکی و الکترونیکی پرینتر های جوهرافشان ، لیزری ، سوزنی و حرارتی.
2. سرویس تخصصی کلیه قطعات پرینتر جهت بهینه سازی عملکرد دستگاه و کاهش استهلاک قطعات.
3. تعمیر و تعویض قطعات مصرفی پرینتر ها جهت کاهش هزینه مصرفی.
4. بروز رسانی قطعات و کیت های پرینتر در صورت ارائه از سوی کمپانی های سازنده جهت رفع اختلالات.
5. نصب و تنظیمات تجهیزات جانبی جدید از جمله نرم افزار درایور و ماژول های جانبی.
6. مشاوره و راهنمایی مصرف کنندگان در خصوص عملکرد پرینترها و سایر دستگاهها، نگهداری آنها و سرویس های زمانبندی شده
7. تعمیرات کلیه قطعات مکانیکی و الکترونیکی پرینتر های جوهرافشان ، لیزری ، سوزنی و حرارتی.
8. سرویس تخصصی کلیه قطعات پرینتر جهت بهینه سازی عملکرد دستگاه و کاهش استهلاک قطعات.
9. تعمیر و تعویض قطعات مصرفی پرینتر ها جهت کاهش هزینه مصرفی.
10. بروز رسانی قطعات و کیت های پرینتر در صورت ارائه از سوی کمپانی های سازنده جهت رفع اختلالات.
11. نصب و تنظیمات تجهیزات جانبی جدید از جمله نرم افزار درایور و ماژول های جانبی.
12. مشاوره و راهنمایی مصرف کنندگان در خصوص عملکرد پرینترها و سایر دستگاهها، نگهداری آنها و سرویس های زمانبندی شده

هزینه تعمیرات پرینتر برادر

هزینه تعمیرات پرینتر برادر به عوامل مختلفی بستگی دارد گه می توان به مدل پرینتر، نوع مشکل، شدت خرابی، هزینه تعویض قطعات، محل تعمیر و غیره اشاره کرد. با توجه به موارد ذکر شده هزینه تعمیرات پرینتر برادر می‌تواند متغیر باشد. برای کسب اطالاعات دقیق از هزینه تعمیر پرینتر برادر باید دستگاه توسط یک تکنسین متخصص عیب یابی شود و کافیه با نمایندگی تعمیر پرینتر برادر تماس بگیرید.

نکاتی برای کاهش هزینه تعمیرات پرینتر برادر:

1. از پرینتر خود به طور صحیح استفاده کنید و به طور دائم آن را تمیز کنید.

2. از جوهر و تونر اصل و با کیفیت استفاده کنید.

3. از پرینتر خود در شرایط مناسب محیطی استفاده کنید.

4. انجام سرویس دوره ای

دلایل انتخاب نمایندگی برادر

نمایندگی برادر با بیش از 20 سال تلاش فراوان و تخصصی در حوزه تعمیر ماشینهای اداری، چاپگر، فکس و کارتریج بهترین خدمات با کیفیت و استاندارد را به مشتریان در اسرع وقت ارائه می نمایید. استفاده از قطعات جانبی، قطعات اصلی و مواد با کیفیت در شارژ کارتریج جزو اصول اساسی نمایندگی Brother می باشد . تا همیشه دستگاه تعمیر شده گارانتی و مشتریان و کارفرمایان محترم با خیالی آسوده از ماشینهای اداری، چاپگرها و فکسها در امور جاری شرکت استفاده نمایند. در کمترین زمان ممکن توسط کارشناسان مجرب خدمات، تعمیر دستگاه ها و شارژ کارتریج را به انجام می رسانیم.